Redaksjonen. Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vil du reise et sted, men vet ikke hvor?Google Flights lar deg «Prøve lykken» Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Enten vet Google altfor mye om meg ellers så var det ren og skjær tilfeldighet at den ba meg reise til Lima, Peru, som er mitt faktisk neste reisemål. Ikke gjort noe mer enn å bestille overnatting, men det har jeg gjort andre steder enn Lima også 1 Lenke til kommentar
Ananasbrus Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Følte ikke at det var helt tilfeldig, ikke for min del hvertfall. Her gikk det bare i rundgang mellom New York, tre byer i Norge, tre byer i Tyskland og ellers noen storbyer i Europa. Også en kompis av meg som jeg prater med på skype fikk opp akkurat samme resultatene som meg. Endret 11. juni 2014 av Ananasbrus Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Nope, ser at den har et par "Destinations for you" som Google mener passer basert utfra kontoen min pluss søkehistorie. Fortsett er det rundt halvparten av forslagene som virker rimelig tilfeldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg