Gå til innhold

Dårlige resultater i 3d mark

tv-freak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men hva i lol...

selv med crappy gf2mx burde du få mer marks..

du har jo kraftig prosessor ut av tusener så..

Du kan jo prøve å:

- legg inn via drivere (hvis via er chipset)

- nvidia 23.11 denonator driveren

- (oppdatere bios?)

- overklokke cpu og gpu..:razz:

- noe mer?

Lenke til kommentar

DUDE!

Jeg kjøpte maskin fra Dell, så jeg kan ikke overklokke prosessoren, selv om jeg ikke ser noe grunn til det, den burde da være kratig nok.

Ram'en derimot er ikke den beste. SDRAM, vettø'.

Jeg tror jeg har den nyeste driveren. Fulgte med det nyeste incite pcgames en kamerat nettopp kjøpte.

En annen ting er at i 3dmark01, på Advanced pixel shading eller noe (den med fiskene, brygga og båten)

så flimrer vannet noe så innigranSKAUEN! Jeg trodde gf3 støttet denne testen!?

well well...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-18 16:55, tv-freak skrev:

Jeg får så sinnsykt dårlige resultater i 3d mark 2001se. Jeg får lusne 2011 3dmarks.

Og jeg har ikke dårlig PC.

Noen som vet hvorfor?

Ja, det er nok skjermkortet ditt. Jeg får 8087 i 3D Mark 2001SE. Min pc er ganske like din, med unntak av skjermkortet. Når du handla pc'n din ville du fått mye bedre ytelse med å ha en litt treigere prosessor og brukt pengene på et bedre skjermkort.

Lenke til kommentar

---------------------------

Jeg har en p4 1600mhz, 512 SDRAM (pc-133).

Nylig fikk jeg meg ett (Palit Daytona) gf3ti200. Før hadde jeg ett gf2MX. Nå steg score i 3Dmark01 fra 2500 til 6000.

Jeg synes alikevel scoren er lav til systemet mitt.

Jeg har overklokka kortet fra 175@400 til 225@500.

Ikke den største overklokkinga, men det er jo bare en dag gammelt. Burde jeg ikke få 7000 marks?

Det er vel vanlig score på din spesifikasjon, har nesten det samme spec. Hadde du hatt DDRam eller RDRam hadde scoren vært noe tusen høyere værtfall...

Lenke til kommentar

altså.. i afrika har de ikke mat.. og dere bruker tid og tusenvis av kroner på å få høy 3d mark score..?

3d mark score har ingenting å si? Hvem spiller 3dmark2001 anyway?

Hvem av dere har egentlig bruk for så stor 3d kraft? Skulle tro alle var ingeniører og designa olje platformer i full 3d.

Jeg får 188 poeng i 3d mark. Og jeg spiller Q3 glatt. Det menneskelige øyet kan ikke oppfatte mer enn 30 fps. Visste dere det?? Hmm? Hmmmmmm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...