Mamozinho Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hei! Dama og jeg drar på ferie til Los Angeles den 19. og har pfh. booket leiebil. Vi bestilte leiebil igjennom "rentalcars.com" og leier bil av "Dollar Rental". noen som har erfaring, eller tips vedr. dette? har noen vært borti "Dollar Rental - LAX"? (Har lest en del negative anmeldelser av de, men de var MYE billigere enn de andre alternativene mtp. å leie cabiolet). Hvordan er det med forsikringer? Vi har inkludert:(Skadeforsikring (Collision Damage Waiver) Tyveriforsikring (Theft protection) Tredjeparts ansvar (3rd party liability) Utvidet ansvarsforsikring (Supplimentary Liability Insurance) Uforsikret motorist beskyttelse (Uninsured Motorist Protection), men er usikker på om vi bør kjøpe noen tillegg til dette når vi kommer til skranken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Dollar har jeg leid hos flere ganger, både i LA og andre steder (sist nå nylig i NYC). Helt greit, ikke alltid man får helt nye biler, men for meg er dette ikke viktig. Litt forskjellig fra stat til stat om det er inkludert, men du bør vurderer egenandelsforsikring, slik at du slipper å betale egenandel dersom du bulker, den er fort på ca USD1000 (les betingelsene for detaljer). Dette er slik på alle selskaper. For enkelte selskaper er heller ikke veihjelp inkludert (du må selv betale tauing dersom den stopper), og dette er som regel inkludert i egenandelsforsikringen. Lenke til kommentar
Mamozinho Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Dollar har jeg leid hos flere ganger, både i LA og andre steder (sist nå nylig i NYC). Helt greit, ikke alltid man får helt nye biler, men for meg er dette ikke viktig. Litt forskjellig fra stat til stat om det er inkludert, men du bør vurderer egenandelsforsikring, slik at du slipper å betale egenandel dersom du bulker, den er fort på ca USD1000 (les betingelsene for detaljer). Dette er slik på alle selskaper. For enkelte selskaper er heller ikke veihjelp inkludert (du må selv betale tauing dersom den stopper), og dette er som regel inkludert i egenandelsforsikringen. Aha! Må man betale mye ekstra for det da? jeg mener; om jeg må punge ut 600-700 dollar for det, så er det jo en dårlig investering (om man ikke krasjer) Om det kun er type $100. så er det litt mer aktuelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå