Fimbulvinter1 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Bestemt meg for å selge min stasjonær pc siden jeg ikke bruker den lengre, men er usikker på hva jeg kan få for den. PCen er ca 2.5 år gammel Liste over komponenter: Intel® Core? i7-2600K Processor Antec Kuhler H2O 920 CPU Kjøler 2xMSI GeForce GTX 580 1536MB PhysX i SLI Gigabyte GA-Z68X-UD7, Socket-1155 Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 16GB CL9 2x Corsair SSD Force Series? 3, 120GB Seagate Barracuda® XT 2TB Corsair Obsidian 800D Big Tower Sort Corsair HX 1050W PSU Lite-On DVD/Blu-Ray Reader, iHOS104-37 Windows 7 ultimate 64bit legger også til en 23" LED skjerm, logitech G510 tastatur, Razer Mamba mus, Mad Catz MMO7 mus og Logitech G19 tastatur Litt for mye info sikkert men la gå. Noen som kan estimere en pris på dette oppsette? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Finn ut hva tilsvarende komponenter koster nytt nå, og del prisen på 2. Tilsvarende ytelse på cpu og skjermkort. Da får du en bruktpris man kan selge for. Dog ting er ikkje verdt mere enn folk vil betale for det. Skal man selge noe, så må man også bli vant med skambud, fordi det kommer uansett fra tullete "fjortisser" 2 Lenke til kommentar
Fimbulvinter1 Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Takker for svar, skal se litt på det og prøve å finne en fair pris. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Forøvrig enig med Nizzen her , men for å være ærlig så må du ha litt flaks for å kunne få 4-5k for det oppsettet. Men for å være ærlig så verdsetter jeg heller ikke brukte komponenter så utrolig høyt , har det vært i bruk så vil prisen falle automatisk for meg med 25% og avhengig av hvor lenge så vil prisen falle ytterligere mer. Du har valgt mange kvalitetskomponenter , God strømforsyning , rikelig med minne , dobbelt opp med SSD (kjørte du dem i raid? ) men de fleste komponentene viser jo allerede nå tegn til at de er gamle. Personlig hadde du ikke fått så mye fra meg, men du kan starte en plass mellom 3k til 4k og se om du får noen bud. Endret 11. juni 2014 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Fimbulvinter1 Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Ja skjønner at komponentene faller mye i pris etter bruk og tid som går, hadde ikke regnet med å få halvparten av det jeg betalte for de. Men alt funker som det skal så håper jo på litt selvfølgelig. Skal prøve meg litt frem på pris og se om det er noen som kan være interessert, har enda 4-5 månders garanti igjen fra komplett så om det er noen problemer vil de kunne fikse på det uten mye styr håper jeg. Kjørte forresten ikke SSD i raid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå