Bromle Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Når du flytter Jumperen skal du da skru på maskina med 1[23] som ny posisjon? Lenke til kommentar
zipper Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Jon-d: Var på mitt forrige hovedkort det, (8rda+), har bare glemt å skrevet om. Stabilt, men med 2,9 volt. Egentli skuffet over minnet mitt, kommer kanskje opp mot 210 fsb sync, men da med høye timings. Er BH-5. Har opplevd de som svært ustabile til tider. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har CH-5 men har ikke forsøkt å tyne det veldig... Kjører nå på 2.0 7-3-3 og 210MHz FSB. Så en test som konkluderte med at timingsen hadde ca ingen betydning i ytelsestester på winbond brikkene, så da har jeg ikke giddi å mast noe mer med det. Jon Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Og hvorfor lyser alle lysa mine? :oops: Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 zipper: har hatt samme problem før, resatte BIOS og alt funka merkelig nok helt perfekt igjen :smile: Les manualen for og finne ut eksakt hvordan man gjør det, så du kanskje ikke gjør det feil. Mvh Petter Ps: vet hvor kjedelig dette er, derfor jeg gjør alt for og hjelpe Lenke til kommentar
zipper Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 har merkelig nok prøvd å resette bios hundretusenganger, om jeg ikke har skrevet det før. (Og jeg vet hvordan en gjør det.) Har og som sagt sendt det til komplett. Skal ta ut og inn batteriet om de ikke finner no. Jon-d: Det må ha vært en pentium test du leste. Timings har mindre å si der p.g.a av den høye fsb'en, og spesielt med nforce2 har timings MYE å si. Ville heller satset på lave timings enn høy fsb. Dessuten trodde jeg ikke merket på brikken hadde noe å si, så lenge timingsene er lave. Har du link til den testen? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du hadde rett Zipper. Det var et P4 oppsett i den testen. Les mer her Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå