Knut S Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 stille ved Oslofjorden Se bildet Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Liker bildet, motivet og stemningen! (Tror at de to båt"spissene" og hele det lyse feltet i høyre bildeside kunne ha vært utelatt for virkelig å understreke stemning og ro, med tilsvarende beskjæring i toppen). Flott! Vh. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, Noe mer såm den jeg la i v2 nå du tenkte på? Eller mente du enda mer på høyre side? Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, Noe mer såm den jeg la i v2 nå du tenkte på? Eller mente du enda mer på høyre side? Nesten Synes at du tok litt mye (Akkurat til venstre for feltet burde være nok, og om mulig beholde litt av den sjarmerende blå himmelen. Ønsker du å beholde hele himmelfeltet kan du ta fra bunnen). Poenget er at bildesidene bør være så "REINE" som mulig. Vh. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 takk for tips igjen, da har jeg prøvd atter engang lastet opp en versjon 3 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 takk for tips igjen, da har jeg prøvd atter engang lastet opp en versjon 3 Den satt;)! Vh. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Takker så mye Og igjen takk for gode tips og innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg