BerHar Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Har en jobb der jeg har behov for å logge meg på kontor pc'n. Fra heime. Har brukt TeamViewer en stund, men synest ikke det er optimalt nok. Dette for skjermstørrelsene på kontoret og min bærbare pc heime ikke er lik og når jeg kobler meg opp blir det for gromsete bilde jobbe med. Har prøvd også Dropbox / Onedrive for å føre over filer. Dette for å bruke dei heime for å slippe å koble meg opp. Men det går for seint. Kopierte inn filer på jobb i 14:00 tida. Når jeg kom heim og skulle bruke fila (ca 19:00) var den ikke ned lasta til min heime pc. Slik har det vert mange ganger. Kva skal jeg gjøre. Trenger hjelp. Kan prøve det meste. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Har du ikke mulighet for å sette opp VPN tilkobling mot kontoret da?Det er sikkert og trygt og gir deg muligheter for mye rart som: tilgang til filer på maskin, ekstern skrivebord, tilgang til eventuelle delte områder osv... Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Har du ikke mulighet for å sette opp VPN tilkobling mot kontoret da? Det er sikkert og trygt og gir deg muligheter for mye rart som: tilgang til filer på maskin, ekstern skrivebord, tilgang til eventuelle delte områder osv... Er det vanskelig å sette opp. Hvordan virker det. Eventuelt pris Kar får jeg lasta det ned Endret 11. juni 2014 av BerHar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå