Oberst_Liestol Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei, jeg lurte på om det er noen måte og få vekk den lille ruten som popper opp hvis jeg f.eks skal skrive i google et ord som begynner på K, så kommer det enn hel liste ned igjennom med alt jeg har søkt på... IRITERENDE! Hvordan får jeg den vekk? På forhånd TAKK! Lenke til kommentar
god_online Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Permanent løsning (på engelsk): Tools -> Internet Options -> Content -> Autocomplete -> Fjern hakene der. Midlertidig løsning 1: Se ovenstående, men klikk Clear Forms i stedet for å fjerne hakene. Midlertidig løsning 2: I f.eks. Google: Tast inn et eller annet så den ruten du irriterer deg over kommer opp, og trykk Delete for hver "treff"... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Åpne IE > Verktøy > Alternativer > Innhold > Autofullfør. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bruke Opera. DU burde ikke prøve OpenOffice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå