merl1n Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har fått tilsendt ting i mail i dag, men mailen kommer aldri frem! Er det bare meg eller? Eller er det flere som sliter med det samme? Tenkte kanskje det var ett reklamefilter jeg hadde skrudd på, men det var det tydeligvis ikke. Skrudde det av og mailen ble sendt på nytt, men den er fremdeles ikke her. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 vennene mine som bruker hotmail får ikke vedleggene jeg sender dem. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 jeg får ingenting av mailen jeg Men det er med vedlegg ja Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har du husket å sjekke at kontoen tar mindre plass enn 2mb da? Er den over 2mb får du jo ikke mailen du skal ha Lenke til kommentar
Espenwangj Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har du sjekka Junk Mail? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sjekker du via det Web-baserte systemet eller via et e-post program som Outlook Express? Tror Outlook Express har et filter, som standard er aktivert, dette viser ikke vedleggene i e-poster. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 web basert bruker de. Selv har jeg 20 MB Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 har du husket å sjekke at kontoen tar mindre plass enn 2mb da? Er den over 2mb får du jo ikke mailen du skal ha En annen ting er at enkeltmeldinger ikke kan være større enn 1 MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå