thoregutt Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Trenger hjelp ! Når jeg f.eks høyreklikker en link og tar "Åpne i nytt vindu", så åpner vinduet seg, men vinduet forholder seg helt tomt. Vinduet vil rett og slett ikke åpnes........ Har Win 2000 Pro. Håper på hjelp !! Lenke til kommentar
tKila Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Prøv shift+"trykk-på-link-med-mus" Lenke til kommentar
thoregutt Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Dessverre ! Det funket ikke............. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Last ned en ny ie (nyeste versjon) Lenke til kommentar
thoregutt Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Har den også ! Hvordan kan jeg reinstallere IE ? Lenke til kommentar
thoregutt Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Jiipii !! Fikk det til..... Jeg gikk inn på Microsoft's sine sider og reinstallerte servicepack 1 til IE 6.0. Takker for at du prøvde å hjelpe..............!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå