nvanrekurb Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 vurderer å kjøpe en ny pc kun beregnet for sample avspilling av store multisamplede instrumenter. Mye ram er viktig i en slik sammenheng, og jeg er litt usikker på hvorhvidt det er for tidlig å satse på 64bits amd prosessorer med hovedkort som kan takle 4gb ram når windows 64 bit kommer ut. Jeg gidder ikke betale dagens pris for 1gb brikker, så jeg lurte på om noen hadde noe lurt å si om mulig prisutvikling på ram utover jul/nyttår? takk Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det blir jo veldig spekulativt. Rammen var jo billigere i sommer enn den er nå f.eks. Prisen følger ofte mere valutakurser og etterspørsel. Ikke så mye teknologi som skjermkort og andre komponenter gjør. Mulig du visste dette allerede, men jeg svarte alikevel. 8) Lenke til kommentar
nvanrekurb Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 visste ikke det, takker for svar. jeg ser an utviklinga en måned eller to, og velger da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 mhm noen som veit om ram er billigere i Tyskland skal dit på lørdag skjønner dere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå