Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min foringsplass vil jeg helst ikke ha dem for de bråker og velter alt som er på balkongen. Derfor har jeg laget det slik at verken duer eller skjærer får tak i maten.

Men når det er sagt så har jeg ingenting i mot de flotte duene.

Treffer nok av dem rundt om i Oslo - både disse og de såkalte byduene som egentlig er klippeduer og stammer opprinnelig fra India. Har fotos tatt fra min balkong i Goa av dem og de er presis like bortsett fra at byduene nok har litt mer farger da de jo er krysset også med andre duearter.

Nært med god skarphet i fint lys som henter fram godt med detaljer. Fargene er det heller ikke noe å si på og øyet kommer fint fram.

Roar

Lenke til kommentar

På min foringsplass vil jeg helst ikke ha dem for de bråker og velter alt som er på balkongen. Derfor har jeg laget det slik at verken duer eller skjærer får tak i maten.

Men når det er sagt så har jeg ingenting i mot de flotte duene.

Treffer nok av dem rundt om i Oslo - både disse og de såkalte byduene som egentlig er klippeduer og stammer opprinnelig fra India. Har fotos tatt fra min balkong i Goa av dem og de er presis like bortsett fra at byduene nok har litt mer farger da de jo er krysset også med andre duearter.

Nært med god skarphet i fint lys som henter fram godt med detaljer. Fargene er det heller ikke noe å si på og øyet kommer fint fram.

Roar

Tusen takk Roar, for hyggelig tilbakemelding. Det er alltid spennende og morsomt å lese dine kommentarer. Du sitter inne med bred og nyttig kunnskap, som du raust deler. Dessuten er du nok et menneske, som kaller en "krakk - en krakk", og som greier å formidle også det, på en vennlig måte. Du har et fargerikt språk, som er fornøyelig å lese, og som røper en mann jeg tror er proppet med humor. Jeg tror nok du er en livskunstner :D

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...