Roar Kneppen Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 From an old Man's Sandbox 1257 og 1258 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hei, Roar Kneppen. Én ting er sikkert, - det er få, - om noen, som er så dyktige og kreative som du når det gjelder å "få noe ut" av bilder som teknisk sett ikke er optimale ! Dette bildet er et godt eksempel, - her har du fått fram et bilde som gir samme opplevelse som å betrakte et godt glassmaleri, og strålene i "passe partout-delen" er fabelaktig bra ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hei Roar. "In this old Man`s Sandbox" finnes det mange skatter. Har ikke sett på maken hva du får ut av bilder du sier ikke er helt optimale. Jeg har tatt en kikk på mange av bildene dine på annen adresse også, og der finnes det etter min mening mange virkelige kunstverk.. Har du forsøkt stille ut noen av bildene dine ? Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Hei Roar. "In this old Man`s Sandbox" finnes det mange skatter. Har ikke sett på maken hva du får ut av bilder du sier ikke er helt optimale. Jeg har tatt en kikk på mange av bildene dine på annen adresse også, og der finnes det etter min mening mange virkelige kunstverk.. Har du forsøkt stille ut noen av bildene dine ? Hilsen Lisbeth. Begynner å bli noen år siden at kjerringa og jeg hadde en liten felles utstilling med hennes malerier og akvareller og mine bilder - både rein foto og rariteter i St. Hans haugen senter.. Koster jo litt å leie lokaler så i Oslo blir slikt vanskeligere enn på mindre steder. Den gangen fikk vi ordna det gratis. Har jo ikke gitt ut noe skriftlig siden de to samlingene jeg ga ut på eget forlag i 1971 og 1972 heller. Alt er jo bare hobbyer som jeg fyller tia mi som pensjonist med. Måtte kaste inn håndkle som vognfører i Oslo Sporveier etter 25 år for 15 år siden da herr polio kom tilbake for å fullføre det han starta på i 1951. Sånn er'e bare, men klager ikke. Tia strekker egentlig ikke til til alt jeg har lyst til. Hvis folk liker det jeg lager så er jo det gøy. Ellers er det jo mens jeg leker og eksperimenterer at jeg trives best. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg