Nikkor Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sett mange som tar bilde av desktopen på skjermen osv.... Har dere en link til et eller annet program som gjør dette? Thx til alle som svarer :wink: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 du tar å trykker på print screen. Måten du gjør det på er å holde ned shift (den under enter)samtidig som du trykker på print screen knappen siden av f12 tasten din. Deretter åpner du f.eks word or paster den inn Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Takker :wink: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bare hyggelig. Vi er her for å hjelpe hverandre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er jo litt enklere å ha et program som både tar bildet og kan lagre det. Selv bruker jeg 20/20. http://www.hotfreeware.com/2020/2020.htm Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg må bare spørre jeg, hvorfor shift? Det virker da fint med bare print screen..? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg må bare spørre jeg, hvorfor shift? Det virker da fint med bare print screen..? tja, hvorfor ikke...? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis man holder ned ALT, derimot, får man med bare det aktive vinduet.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis man holder ned ALT, derimot, får man med bare det aktive vinduet.. Det visste jeg, derfor jeg lurte på hva man skal med shift. tja, hvorfor ikke...? Noen ganger er svarene dine tøffere enn toget Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Av en eller annen grunn er det en "overtro" ute og går om at man må holde ned Shift- tasten. Har vært borti flere som mener at Shift må holdes nede. Hvorfor aner jeg ikke, kan det ha historiske årsaker? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Av en eller annen grunn er det en "overtro" ute og går om at man må holde ned Shift- tasten. Har vært borti flere som mener at Shift må holdes nede.Hvorfor aner jeg ikke, kan det ha historiske årsaker? Nei det er fordi vi er vant med å komme forbi sikkerhets sperringer til cd'er i cd-spillern. Trykker på shift hele tiden jeg. Det er derfor jeg må ha Caps locken inne mens jeg skriver, ellers hadde jo alt blitt i store bokstaver. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Trykker på shift hele tiden jeg. Det er derfor jeg må ha Caps locken inne mens jeg skriver, ellers hadde jo alt blitt i store bokstaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå