Choo Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har maskina koblet til en ujorda kontakt og da får jeg strøm i skjermen og kabinettet, er det farlig for dataen eller går det bra for en liten stund? mvh Choo. Lenke til kommentar
zadu Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har ikke hatt pc`n jordet i de 10 årene jeg har hatt pc. så det går sikkert bra(eller har jeg flax?) Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 det har gått bra med meg i 5 år nå.. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 men at du får strøm i den?! i 5 -10 år! :o Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 men at du får strøm i den?! i 5 -10 år! :o Ikke så mye at den ikke tåler det hvertfall. Har ALDRI hørt om noen som har ødlagt en data fordi de ikke hadde jordet kontakt. Tror ikke det er farlig med mindre du driver å drar rundt på dataen på en teppe hele dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå