AfterGlow Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vil vente med å lansere til Nintendo har solgt flere konsoller.Ubisoft holder igjen ferdigutviklet spill til Wii U Lenke til kommentar
rbr Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 F U ubisoft. Og forresten, fiks watch dogs pc versjonen, tonnevis av feil enda. Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg er ikke sikker på hvem jeg synes er verst av EA og Ubisoft lenger. Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg er ikke sikker på hvem jeg synes er verst av EA og Ubisoft lenger. Syns helt klart Ubisoft ikke fortjener samme plass som EA, i det minste prøver de fortsatt I motsetning til EA som bare har gitt helt opp og driver å mobber Nintendo. 3 Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg er ikke sikker på hvem jeg synes er verst av EA og Ubisoft lenger. Syns helt klart Ubisoft ikke fortjener samme plass som EA, i det minste prøver de fortsatt I motsetning til EA som bare har gitt helt opp og driver å mobber Nintendo. Prøver? Se på Watch Dogs, som skulle være selve definisjonen på nextgen-gaming. E3-demoene de viste frem i fjor er ikke i nærheten av det de har levert. Jeg spår at det samme kommer til å skje med The Division også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå