Döden Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Lyder det ihvertfall i Computercity's blad jeg fikk i posten idag! Noen som kan opplyse meg litt her eller? Det høres svært generøst og billig ut. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hva skal du bruke de 25 dvd-r platene til da? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 DVD'r, ikke DVD-R. Regner med det er filmer det er snakk om? Om du får velge ut filmene selv og de har et bra utvalg hadde jeg slått til Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hehe missforstod deg litt da Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Gamesmix.com har det samma tilbudet.Må si at jeg ikke synes det var noen bra filmer,bare shiten,nesten ivertfall etter min mening.Er sikkert det samme filmene som Computercity's har Autum in New YorkBlack Point Fedral Protection Full Disclosure Jackie Brown Legend of Bagger Vance Lone Hero Ordinary Decent Criminals Perfume Pool Hall Junkies Primary Colors Protection Seven Years In Tibet Sidewalks Of New York Strange Hearts The Faculty Triggermen Alpha Force Virus Bad boy Aka Dwag Dead Heat Aka I Fought The Law Desperate Measures Donnie Brasco One Night at Mc Cools Route 666 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Syns det er et fint tilbud jeg. Du får faktisk mye for pengene. Og pakken er billigst hos Gamesmix. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Computercity? Det ved Sandvikasenteret? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Computercity? Det ved Sandvikasenteret? Det stemmer ja. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja, eller ved Alnabru... Det er en PS2, med 25 filmer man får, og tittlene er helt greie... Ikke forvent storfilmer som Gudfaren og Ringenes herre, men helt grei underhooldning! Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det er en ekte samling med ekte B-filmer!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Det er en ekte samling med ekte B-filmer!! (Med visse untak da : Donnie Brasco One Night at Mc Cools Seven Years In Tibet ) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 som comicbook fyren fra simpsons ville sagt: "worst...movies...ever" ville kjøpt den om filmene var bedre :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå