Gå til innhold

Mellomskarv ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nesten umulig å treffe på skarven, uansett type uten at den tørker vingene. Kanskje ikke så rart for den er jo en dykker av rang. I Goa blir skarven ofte kalt for "diver".

Fint lys og gode detaljer.

Kan ikke fri meg fra tanken om enda litt mer luft til venstre da jeg jo er en jævla pirkepinne - og da spesielt på andres bilder , he he.

Ørlite støy i himmelen oppe her skjemmer ikke bildet.

Roar

Lenke til kommentar

Ja, nesten umulig å treffe på skarven, uansett type uten at den tørker vingene. Kanskje ikke så rart for den er jo en dykker av rang. I Goa blir skarven ofte kalt for "diver".

Fint lys og gode detaljer.

Kan ikke fri meg fra tanken om enda litt mer luft til venstre da jeg jo er en jævla pirkepinne - og da spesielt på andres bilder , he he.

Ørlite støy i himmelen oppe her skjemmer ikke bildet.

Roar

Hei, Roar Kneppen.

Tusen takk for hyggelig og saklig, konstruktiv kommentar ! :)

Bildet hadde mer luft, men jeg falt for fristelsen til å beskjære mer for å synliggjøre detaljer i fjærdrakten, - gikk vel litt "over streken" :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Albert !

Flott og detaljrikt bilde med fine farger.

Det er en prestasjon å balansere på den pinnen med svømmeføtter.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Hei Albert !

Flott og detaljrikt bilde med fine farger.

Det er en prestasjon å balansere på den pinnen med svømmeføtter.

Vennlig hilsen

Alec

Hei, Alec Ask.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

At det kan være vanskelig å balansere på den lille pinnen, har jeg ikke tenkt på, men du har helt rett i det !

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Det er ikke lett og ta bilder av skarv. Det har jeg prøvd og uten kamuflasjeutstyr er det vanskelig ja.Og på den avstanden der har du fått et brukbart bilde syns jeg selv om det mangler litt på skarpheten Albert.

Hei, Kai Petter Johansen.

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! :)

Selv om avstanden er på omlag 60 meter, burde skarpheten vært akseptabel, og jeg mistenker at Sigma'en er det "svakeste ledd i kjeden".

Den nye Tamron 150-600mm står høyt på ønskelista, men dessverre langt nede på prioriteringslista, så jeg får håpe at skarven blir noe mindre folkesky etter hvert :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...