Gå til innhold

Lian Li PC65USB

Anbefalte innlegg

1 stk. Lian Li Miditower, Aluminium, m/USB

2 stk. Sunbeam Kald Katode, 20cm, Blå

1 stk. Windows Etch, Biohazard

1 stk. Kabelsamler, Ø6mm, Rød, 1 meter

1 stk. Kabelsamler, Ø12mm, Rød, 1 meter

3 stk. ATA133 IDE-kabel, 45cm, gul

4 stk. NoiseControl støydempingsmatte

1 stk. Sikkerhetslås m/nøkkel Kabinettet:

Kabinettet skal være ryddig og bra luftsirkelasjon inne i det. Derfor har jeg bestillt 6mm kabelsammler til viftene og 12mm kabelsammler til strømkablene. Pluss at jeg skal dekke meste parten med støydempingsmatter.

Viftene:

Har Aerogate II Viftestyring som jeg skal koble til Titan 28db viften som er bak som blåser ut luft.. Så blir det over 55celsius går den på fullt. De to foran blir Titan 25db, og de skal bare gå helt alene og blåser inn luft. Men så var det den på toppen da som jeg skal lage. Siden varm luft stiger vil jeg ha en der og som blåser ut luft.

Ja, vil dette bli bra ? Vil det bli bra luftsirkulasjon inne i kabinettet ? Vil det bråke mye ? Kabinettet:

Kabinettet skal være ryddig og bra luftsirkelasjon inne i det. Derfor har jeg bestillt 6mm kabelsammler til viftene og 12mm kabelsammler til strømkablene. Pluss at jeg skal dekke meste parten med støydempingsmatter.

Viftene:

Har Aerogate II Viftestyring som jeg skal koble til Titan 28db viften som er bak som blåser ut luft.. Så blir det over 55celsius går den på fullt. De to foran blir Titan 25db, og de skal bare gå helt alene og blåser inn luft. Men så var det den på toppen da som jeg skal lage. Siden varm luft stiger vil jeg ha en der og som blåser ut luft.

Ja, vil dette bli bra ? Vil det bli bra luftsirkulasjon inne i kabinettet ? Vil det bråke mye ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...