Gå til innhold

hvor mye for en lcd uten ghost ?

karl hungus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du regner det som en 'hardcore' gamer, hold deg langt unna LCD.

LCD er ikke modent for raske FPS spill enda.

Hvis det ikke er mangel på plass, eller slitne øyer det står på, så er mitt tips å kjøpe en brukbar 19" CRT.

En kammerat av meg har Viewsonic P95f eller hva den heter.

Kom best ut i hw.no's skjermanbefaling!

Lenke til kommentar

Bare tull at LCD ikke er "moden for hardcore gamere". Uansett hvor fort du beveger deg i et spill, så vil du ikke ha ghosting med en Q17s, det finnes sikkert andre merker som er bra også, men aner ikke hvilke.

Jeg tør vedde en del på at "verdensmesteren i hardcore gamer" kunne blitt det med LCD, er tross alt ikke skjermen som gjør at en er bra, men dyktigheten. Så om ikke dere som er "hardcore gamere" ser noe vi andre ikke gjør, så tror jeg ikke det er en nevneverdig forskjell.

Personlig satt jeg med en 19" CRT og denne Q17s ved siden av hverandre og så ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Hvis du regner det som en 'hardcore' gamer, hold deg langt unna LCD.

LCD er ikke modent for raske FPS spill enda.

Hvis det ikke er mangel på plass, eller slitne øyer det står på, så er mitt tips å kjøpe en brukbar 19" CRT.

En kammerat av meg har Viewsonic P95f eller hva den heter.

Kom best ut i hw.no's skjermanbefaling!

LCD er modent for raske fps spill!! Har du råd kan du jo alltids kjøpe deg en LCD med responstid på 13. Denne vil ikke gi deg noen som helst form for ghosting. Siden jeg akkruat sitter å ser på en tv jeg har lyst på så linker jeg til denne

Vet at det er en tv og ikke en monitor, men lcd er er lcd, og denne har en ms på 13. DEssuten sier flere "hardcore" gamere at q17s ikke ghoster for dem, inkludert meg selv.

Så ædda bædda...

Lenke til kommentar
vil du si jeg b¢r styre unna 16ms-skjermer hvis jeg skal spille og se dvd,

og heller gå for 20ms-skjermer ?

ellers har jeg sjekket litt rundt, q17 er nok vanskelig å slå, ja.

Ja. 20 ms er nok best for øyeblikekt i "normal" prisklasse.

Kjøp deg en q17s siden du spiller. Denne kan du bytte ut om 2 år når enda råere skjermer er på markedet.

Men husk da at skjermkort er også viktig! Men det leste du vel i psoten min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...