Lethargus Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 CPU en pa maskina mi gaar amok med jevne mellomrom, uavhengig av hva jeg driver paa med paa maskina: den topper paa 100% ca hvert 10 sekund.... Noen som hvet hva det kan vaere og hvordan fikse dette???? Takk for alle svar Thomas[/img] Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvilket hoverdkort har du. Jeg hadde samme problemet med mit Asus AN7V8X-deluxe. Problemet forsvant når jeg dro ut nettverkskabelen. Dette gjaldt kun Nvidia-nettverksporten. 3com porten fungerer fint, det er den jeg bruker nå. Fant aldri ut hva det skyldtes. Lenke til kommentar
Lethargus Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Har ett Aopen AK-73-Pro sokkel -A hovedkort ATA100 Har funnet ut dette skjer naar jeg kobles opp mot internett, har naa skjedd gang paa gang, og pc laaser seg, men naa plutselig 5 min senere virker alt som det er ok..... men jeg tviler sterkt paa at det stemmer.. har cpu paa ca 15 i snitt naa, stabilt Takk for alle svar.... Thomas Lenke til kommentar
Hea|ix Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 kan tenkes å være spyware? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 kan tenkes å være spayware? Kan hende det ja. Last ned Ad-Aware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå