Gå til innhold

Evig hakking i spill..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er jo reine Donald duck. Max uheldig. Men kan no kome med eit skudd i mørket eg og.

Har du prøvd med anna tastatur og mus? Har store problem med visse billi batteri med mitt trådlause. Leverer ikkje nok strøm tror eg. Ser du har prøvd alt og alt ein gong til. Så lukke til. venter i spenning på resulatet når det kjem.

Edit:Gud for eit dumt forslag

Har faktisk tenkt på det samma - prøve med et "vanlig" ledning-tastatur og mus. Kan det være mitt traådløse tastatur og optiske mus som kødder her, hmm...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mange merkelige forslag her synes jeg. Glem det meste av det som har blitt sagt her.... Det her er med 98,7% sikkerhet en software/driver/instillingsfeil.

Den feilmeldingen du får i 3DMark 03, indikerer at du har satt en "refresh rate" som er for høy. Har du prøvd å slå av v-sync i spillet? Det skal også være en måte å overstyre "refresh rate" i driveren til skjermkortet. Husk at det er forskjell på "flimring" og "hakking". Dvs. at flimring har med å gjøre en for lav refresh rate å gjøre (dette legger man som regel merke til under 60Hz).

Har du forresten lagt inn de nyeste patchene til spillene?

Lenke til kommentar

Hei!

Du har virus program da? Kan hende du har brent noe backup fra den forrige maskina di som det har vært virus på og nå da fått lagt det inn på den nye maskina. Kanskje et dumt forslag men er forsøket verdt å skaffe et fullt oppdatert virusprogram som f.eks norton :yes: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...