Swein Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Høres ut som ukompabilitet Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Du er jo reine Donald duck. Max uheldig. Men kan no kome med eit skudd i mørket eg og. Har du prøvd med anna tastatur og mus? Har store problem med visse billi batteri med mitt trådlause. Leverer ikkje nok strøm tror eg. Ser du har prøvd alt og alt ein gong til. Så lukke til. venter i spenning på resulatet når det kjem. Edit:Gud for eit dumt forslag Har faktisk tenkt på det samma - prøve med et "vanlig" ledning-tastatur og mus. Kan det være mitt traådløse tastatur og optiske mus som kødder her, hmm... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 har du på kazaa når du spiller? hvis jeg har på det mens jeg spiller hakker absolutt alle spill Lenke til kommentar
god_online Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Mange merkelige forslag her synes jeg. Glem det meste av det som har blitt sagt her.... Det her er med 98,7% sikkerhet en software/driver/instillingsfeil. Den feilmeldingen du får i 3DMark 03, indikerer at du har satt en "refresh rate" som er for høy. Har du prøvd å slå av v-sync i spillet? Det skal også være en måte å overstyre "refresh rate" i driveren til skjermkortet. Husk at det er forskjell på "flimring" og "hakking". Dvs. at flimring har med å gjøre en for lav refresh rate å gjøre (dette legger man som regel merke til under 60Hz). Har du forresten lagt inn de nyeste patchene til spillene? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hei! Du har virus program da? Kan hende du har brent noe backup fra den forrige maskina di som det har vært virus på og nå da fått lagt det inn på den nye maskina. Kanskje et dumt forslag men er forsøket verdt å skaffe et fullt oppdatert virusprogram som f.eks norton . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå