rafiki Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Jeg lurer på om hva jeg kan få dette droget opp i: AMD Duron 850MHz ABIT KT7A (non raid) PC133 møkka RAM GeForce2 GTS (ikke overklokka pga. at jeg bare har den jævlige vifta som følger med) Western Digital 30GB disk. Som CPU kjøler har jeg Taisolen med kobberinnlegg, og jeg har to 60mm vifter fra 3DFXCool(jeg vet, litt lite men har ikke råd til flere akkurat nå. går nemlig på skolen) Kabinettet er et AOpen HQ45 med 250Watt PSU. Jeg har fått den til å gå på 1066MHz, men da var den lite samarbeidsvillig. Da restartet den seg selv hele tiden. Jeg lurer på om jeg har for dårlig PSU, og om det er årsaken til at jeg ikke får den høyere. Eller om det er noe annet som ødelegger. Håper noen kan hjelpe meg litt. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 etter hva jeg husker er det en STOR guide til hvor stort potensiale athlon og duron har på http://www.athlonoc.com eller noe i den duren, basert på steppings. sjekk det ut! mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå