flyby Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har et Asus A7N8X Delux kort med Amd 2500 og Volcano 11 vifte. Under post kommer denne feilmelding, men viften spinner. Har lagt merke til at den spinner saktere enn før under oppstart, men under vanlig drift er alt på dekk. Kan Psu være på tur ut?? Flyby Lenke til kommentar
HawP Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kjenner ikke Volcano 11, men kan det være at den har variabel rpm avhengig av temperatur? Slik at den starter med så lav rpm at BIOS ikke klarer å måle det og dermed tror at viften ikke går... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 kommer det her og, har asus a7n8x deluxe jeg også.. jeg har vanlig papst vifte på kjøleren, vet ikk helt hvorfor det kommer jeg men.. tenkte det sikkert var fordi jeg kobla vifta til viftekontrollen og ikke på hket så da visste ikke hket att den snurra Lenke til kommentar
flyby Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er riktig at den har temp avhengig rpm, men det virker på meg som om den går merkbart saktere under post. Hvilke parametere skal psu levere strøm innenfor på 12v/5v/3,3v. Btw. Asusprobe sier at alt er OK så derfor lurer jeg på hvorfor denne feilmeldingen kommer. Flyby Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Skjer med meg også, volcano 11 og asus a7n8x deluxe. Trur ikkje HK vil boote dersom RPM på CPUFAN = >xxxx.. Funker når eg skrur opp turtallet litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå