mr x Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 førs fikk jeg problemer med hk etter jeg kjøpte ati 9800 måtte sette agp x8 til 4 og fast write av.nå er det lydkortet som sier at pro med drivere,må innstalere på nytt(dette er ikke første gangen heller) trodde ati hadde klart og fikse slike pro at ikke hardwaren(ati) krasjen med annet hardware.er jo bare problemer med disse kortet.. hadde 3 ge-force kort aldri anntyding til noe som helst pro.. hva skal jeg gjøre først hk og nå lydkortet !er jo ikke cool og betale masse penger får noe man skal slite med.. må jo være lettere får meg og bytte kortet til ge-force enn og bytte alle pc-delene mine sorry,vet jeg høres litt sint ut.men er lei at dette tullet er det får seint får meg og få byttet kortet nå..er ca 14 dager siden jeg kjøpte det på ps.data...! Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Chipset drivere er installert HK ? Kan hjelpe en del Lenke til kommentar
mr x Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 ja.selvsakt er driverene innstalert til hk.. har også fårmatert flere ganger p.g.a jeg hadde at annet kort først(ge-force) vel noe krasjer iallefall.tror jeg har prøvd nesten alt nå.. er ikke sikkert ati liker meg(spøk) synd det skulle bli slikt,er jo et bra kort. takk får et fint tips iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå