Greven22 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Heysa.. Jeg vil ha en logo til en side om fotball spilleren Jon Dahl Tomasson. Overskriften skal være Jon Dahl Tomasson Dere bør bruke bilder av Tomasson i bakgrunn. http://www.polfoto.dk Gå på gjest log inn .. og søk etter Tomasson så finner dere masse bilder! I bakgrunn skal det være mørk grå bakgrunn eller svart. Den skal være 800px bred og ca 200px høy Ellers bruk fantasien Noen som gidder og lage ? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 hmm savner litt mer effekter.. ellers takk for forslaget Kan gjerne kjøre inn mer effekter enn et bilde.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kan gjøre ett forsøk:) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Here we go Kan legge på bakgrunn hvis du vil :smile: Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 STILIG logo! likte ikke så godt de hvite strekene over bildet..... vet ikke om d er noe du har gjort elelr om bildet var sånn men men Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 STILIG logo!likte ikke så godt de hvite strekene over bildet..... vet ikke om d er noe du har gjort elelr om bildet var sånn men men Takk. Kan seff gi .psd fila hvis det trengs. Er åpen for forandringer ang. bakgrunn ettersom jeg ikke synes den var helt topp :smile: Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Kan du legge på en svart farge.. Og husk på den skal være 800 px bred :wink: Ellers fin Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hm. Hvorfor så bred da? Men ok. Legger på svart. :-) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Forslag 1 Forslag2 Forslag 3 Forslag 4 Si fra hvis du vil ha noe annerledes :smile: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Typisk. Har jeg brukt en time på forslag også Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Typisk. Har jeg brukt en time på forslag også Hva skulle det bety? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Typisk. Har jeg brukt en time på forslag også Hva skulle det bety? Nei, hva tror du? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Typisk. Har jeg brukt en time på forslag også Hva skulle det bety? Nei, hva tror du? ..at alle skal få lik sjanse. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Klart alle skal ha en lik sjanse.. Du lærer jo også Foreløpig er PoleCat en klar vinner Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Da gidder jeg ikke mer nå. Alltid PoleCat eller Arve som vinner :/ Men men. Du har jo forsåvidt rett PoleCat. Ble bare litt irritert. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Da gidder jeg ikke mer nå. Alltid PoleCat eller Arve som vinner :/ Men men. Du har jo forsåvidt rett PoleCat. Ble bare litt irritert. Det burde vel bare gi deg enda mer inspirasjon til å prøve enda hardere neste gang..? Menmen. Nå er denne tråden kommet waaay off-topic. Får vel konkludere med at meg og Arve87 trekker oss fra neste logo-comp. Neida. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Synes du skal fortsette jeg og .. Man er ikke perfekt med engang.. Det kreves trening trening trening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå