Zeus Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 HEHE.. stili bil.. spidometret står på 0 å den rister som fy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 HEHE.. stili bil.. spidometret står på 0 å den rister som fy Har ikke tenkt over det før nå. Ble jo HELT feil. Dette må årnes. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 PoleCat: Viss du fixer det som du sa at pila står på fult eller noe sånt, og kanskje litt mørkere skrift? Og viss du klarer, legge den på en "transparent" bakrunn sånn at jeg kan ha den logoen på alle slags farger osv? mvh Anders Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Å få den helt transparent er ikke mulig, da det er litt "blurrete" kanter og skyggelegging. Det jeg KAN gjøre er å sende deg PSD-filen, da kan du jo styre og stelle som du vil, om du har PhotoShop that is. Da vil bakgrunnen kunne endres akkurat som du vil. Anyways; Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Der ja... Ja, kan du sende meg psd fila? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå