dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 DiMiles, jeg likte din KJEMEGODT..Men noen forandringer. Litt annen skrift kanskje? Og husk da at denne skal kunnest trykkest på t-sjorter og caps osv, så jeg håper du bruker samme utgangspunktet og prøver en gang til... Tror du leder faktisk nå.. Wee! Seff. Alt for RPM - Racing :wink: :smile: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Choose your favorite. Kan selvfølgelig bruke en spesiell font hvis du definerer hvilken du vil ha :smile: And ofcourse, for free. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Veldig bra PoleCat men kanskje litt baiting etter DiMiles. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Veldig bra PoleCat men kanskje litt baiting etter DiMiles. Hmm... Ja, de ble nokså like ser jeg nå. Var ikke noe forsøk på å forbedre DiMiles forslag, selv om det kanskje kan se slik ut. Poenget med denne tråden er vel at trådstarter skal få en logo han er tilfreds med, er det ikke..? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 *håpe at min vinner* Var litt lik ja, men men. Personlig likte jeg faktisk min best, men det er smak og behag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Likte PoleCats best. Veldig "smooth". Syntes bakgrunnen på DiMiles sin så ut som noe gammel tapetmønster (eller noe sånt). Litt rar assiasjon, kanskje. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 *håpe at min vinner* Da har du en litt annen oppfatning på dette med å lage grafikk for brukere her på forumet enn det jeg har. Om du tar det som en personlig seier for deg at DIN logo blir brukt på en eller annen helt ordinær hjemmeside. Jeg vil bare hjelpe whoever som vil ha en ny logo eller no, og om den som req'er dette synes en annen en min er bedre, så er det jo slik at det er faktisk denne personen som skal være fornøyd, og ikke oss som hjelper. Det er min "philosophy" rundt akkurat dette. Hmm ja... Din var bra DiMiles! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jaja. Selvfølgelig er hoved-prioriteten å få brukeren en logo han liker, men er litt morsomt når jeg har øvd litt en stund og kanskje vinne en gang :-) Jeg skjønner selvfølgelig poenget ditt PoleCat. Hvilket program bruker du i tillegg til photoshop, og i tilfelle kan jeg få laste det ned av deg elns? :-) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kanskje vi burde fortsette denne via PM; men skitt la gå. Eneste jeg IKKE bruker APS til er 3D-utformingen. Til dette bruker jeg noe som heter Xara3D4. Dette er ikke freeware. Også IR da, om jeg skal animere noe. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Okei. Jaja, snakkes uansett. La den beste vinne :-) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Til nå liker jeg egentlig Polecat sin best, men viss du Cat kan prøve og få til at speedometeret er på helt andre siden og speedometeret "rister" litt men ikke texten? DiMiles: Jeg likte den siste din best, men den er egentlig ikke så "trykke" venlig som Cat sin, viss vi engang skal trykke den på caps evt t-sjorter.. For all del, prøv igjen:) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 en logo som skal trykkes bør det vel egentlig ikke være noen bakgrund på å den bør vel heller ikke være 3D eller..... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 en logo som skal trykkes bør vel heller ikke være 3D Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 en logo som skal trykkes bør vel heller ikke være 3D Hvorfor ikke? jeg føler liksom det blir feil... vet ikke vorfor.. kanskje andre har andre meninger men det er min! kanskje de ter for atden ikke skal være for avansert.. jeg føler liksom en "proff" logo ikke skal være noe avansert..lett å lage å...Lett Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Til nå liker jeg egentlig Polecat sin best, men viss du Cat kan prøve og få til at speedometeret er på helt andre siden og speedometeret "rister" litt men ikke texten? DiMiles: Jeg likte den siste din best, men den er egentlig ikke så "trykke" venlig som Cat sin, viss vi engang skal trykke den på caps evt t-sjorter.. For all del, prøv igjen:) Noe sånt no?; Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ristet den kanskje litt mye? Isteden for å blure den kan man kanskje oppnå effekt ved hjelp av fartsstriper? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ristet den kanskje litt mye? Isteden for å blure den kan man kanskje oppnå effekt ved hjelp av fartsstriper? Det er ikke blurring. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Er enig med $k$ at det ikke bør være noe bakrunn når den skal trykkes, sånn som på DiMiles sin, di stripene... Polecat det var myyee bedre.. Viss du får speedometer pila over til andre siden og speedometeret igjen på andre siden sånn som det egentlig var, så tror jeg at jeg går for den, viss ikke noen andre har noen andre forslag da...? mvh Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå