Gå til innhold

Lage en logo til meg...??

Anbefalte innlegg

DiMiles, jeg likte din KJEMEGODT..

Men noen forandringer. Litt annen skrift kanskje? Og husk da at denne skal kunnest trykkest på t-sjorter og caps osv, så jeg håper du bruker samme utgangspunktet og prøver en gang til... Tror du leder faktisk nå..

Wee! Seff. Alt for RPM - Racing :wink: :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig bra PoleCat men kanskje litt baiting etter DiMiles.

Hmm... Ja, de ble nokså like ser jeg nå. Var ikke noe forsøk på å forbedre DiMiles forslag, selv om det kanskje kan se slik ut.

Poenget med denne tråden er vel at trådstarter skal få en logo han er tilfreds med, er det ikke..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Likte PoleCats best. Veldig "smooth". Syntes bakgrunnen på DiMiles sin så ut som noe gammel tapetmønster (eller noe sånt). Litt rar assiasjon, kanskje. :)

Lenke til kommentar
*håpe at min vinner*

Da har du en litt annen oppfatning på dette med å lage grafikk for brukere her på forumet enn det jeg har. Om du tar det som en personlig seier for deg at DIN logo blir brukt på en eller annen helt ordinær hjemmeside. Jeg vil bare hjelpe whoever som vil ha en ny logo eller no, og om den som req'er dette synes en annen en min er bedre, så er det jo slik at det er faktisk denne personen som skal være fornøyd, og ikke oss som hjelper. Det er min "philosophy" rundt akkurat dette.

Hmm ja... Din var bra DiMiles! :)

Lenke til kommentar

Jaja. Selvfølgelig er hoved-prioriteten å få brukeren en logo han liker, men er litt morsomt når jeg har øvd litt en stund og kanskje vinne en gang :-)

Jeg skjønner selvfølgelig poenget ditt PoleCat. Hvilket program bruker du i tillegg til photoshop, og i tilfelle kan jeg få laste det ned av deg elns? :-)

Lenke til kommentar

Til nå liker jeg egentlig Polecat sin best, men viss du Cat kan prøve og få til at speedometeret er på helt andre siden og speedometeret "rister" litt men ikke texten?

DiMiles: Jeg likte den siste din best, men den er egentlig ikke så "trykke" venlig som Cat sin, viss vi engang skal trykke den på caps evt t-sjorter..

For all del, prøv igjen:)

Lenke til kommentar
en logo som skal trykkes bør vel heller ikke være 3D :roll:

Hvorfor ikke?

jeg føler liksom det blir feil... vet ikke vorfor..

kanskje andre har andre meninger men det er min!

kanskje de ter for atden ikke skal være for avansert..

jeg føler liksom en "proff" logo ikke skal være noe avansert..lett å lage å...Lett :p

Lenke til kommentar
Til nå liker jeg egentlig Polecat sin best, men viss du Cat kan prøve og få til at speedometeret er på helt andre siden og speedometeret "rister" litt men ikke texten?

DiMiles: Jeg likte den siste din best, men den er egentlig ikke så "trykke" venlig som Cat sin, viss vi engang skal trykke den på caps evt t-sjorter..

For all del, prøv igjen:)

Noe sånt no?;

rpmracing2.jpg

Lenke til kommentar

Er enig med $k$ at det ikke bør være noe bakrunn når den skal trykkes, sånn som på DiMiles sin, di stripene...

Polecat det var myyee bedre.. Viss du får speedometer pila over til andre siden og speedometeret igjen på andre siden sånn som det egentlig var, så tror jeg at jeg går for den, viss ikke noen andre har noen andre forslag da...?

mvh Anders

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...