SirAnderz Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei.. Viss det er noen der ute som vil lage en logo til meg så hadde jeg blitt kjempe glad.. *Det skal stå RPM Racing *Du har egentlig frietøyler, tenkte og lage hjemmesiden basert på logoen.. *Du må tenke på at logoen KANSKJE skal lagest til på t-shorter/caps o.l .. Når hjemmesiden blir klar, kan du få en banner der.. Noe mer jeg har glemt? Si ifra da.. Håper noen kan gji det et forsøk, og tråden ikke det blir mange poster med "jeg gidder ikke gratis" osv osv Mvh Anders Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvis ikke Arve lager ett forsøk kan jeg sette meg inn i det, og gjøre ett forsøk. Forøvrig er OmpaTuT den som alltid vinner . Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dette er jo den vanligste typen post kan ikke noen lage en guide eller en mal eller noe slikt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dimiles: MÅTTE jo berre prøve, kan ikkje la en "designkonkurranse" gå på uten et einaste innlegg fra meg PSD fil kan du få tilsendt vist du vil. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Antialiasing er no dritt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Antialiasing er no dritt! Jepp, blei litt travelt på slutten og gadd lissom ikkje sjå over nei.. *fikse fikse* Edit: fiksa den no, samt ordna litt på den blåfargen.. syns det blei finare no *lære seg å bruke dei 5 ekstra minuttane på neste banner/logo* Lenke til kommentar
IroX Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Antialiasing er no dritt! Yeah, Riiight! :o Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ble bedre nå. Er en fin vane det, å finpusse på bildene før man legger de ut. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 off topic: åssen lærer dere å lage slike gode bilder/logoer? har ere bare holdt på med det så lenge? eller er det et kurs elelr bok eller lignene?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 off topic: åssen lærer dere å lage slike gode bilder/logoer? har ere bare holdt på med det så lenge?eller er det et kurs elelr bok eller lignene?? Øvelse gjør mester uansett fins det mange guider til å få til forskjellige effekter og ting... http://www.hah.net/p5/ <= les litt der du Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 thnx btw vet du om noen bra sider til psp Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Takker arve for forsøk, passa veldig bra. Fine farger osv.. Men håper noen andre og kan prøve! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis det er sjanse for at andre enn Arve vinner kan jeg prøve. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Joda.. er kjangs for alle.. Bare prøv i vei. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Noen flere som vil prøve seg? Please? Ellers vinner Arve.. Kan du sende meg den psd fila arve? [email protected] Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Okei. Jeg kan gjøre ett forsøk. :-) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Here we go: Ble ganske fornøyd faktisk, og har aldri lært så mange nye ting om photoshop som da jeg lagde denne logoen. .psd kan du seff få. Takk for fin guide Arve. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 det skulle vært en turtallsmåler der... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvis SirAnderz finner ett speedometer han heller vil ha, er det ikke noe problem å sette inn det. Bare spør. :-) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 DiMiles, jeg likte din KJEMEGODT.. Men noen forandringer. Litt annen skrift kanskje? Og husk da at denne skal kunnest trykkest på t-sjorter og caps osv, så jeg håper du bruker samme utgangspunktet og prøver en gang til... Tror du leder faktisk nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå