Langbein Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 21:23, sosohal skrev:Tidsmaskinen er noe jeg absolutt ikke tror på. Hadde blitt litt av et paradoks hvis jeg hadde sprengt PC-en i går, mens jeg sitter heg og skriver nå. Det viser jo bare at vi bør ta undersøkelsen med en klype salt. Jeg mener også at tidsmaskiner aldri vil kunne lages pga. paradokser, og jeg tror de fleste fysikk-nerder er enige med meg... Tidsforsinkelser er en annen ting, dvs. at tiden går treigere når man reiser fort. Litt space'a det også, men tross alt lettere å svelge enn "ekte" tidsreiser ala 'Back to the Future' hvor man kan reise tilbake i tid og møte en tidligere utgave av seg selv. [ Denne Melding var redigert av: Langbein på 2002-02-18 21:34 ] Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Tidsmaskin? Da har de skulle vært her nå, ikke sant (tenke, tenke) Sjekk hva sci-fi filmene fra 70-tallet sier om 2002 og deromkring :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Så j##lig kjipt.. Å bli å et barnebarn med feilflasha BIOS/maskinvarefeil.. Eller å få BSOD mens du har deg med dama... :sad: Men kan bli litt fett da.. Vi her på forumet vårt, kan jo bytte på å overklokke hverandres hjerner, så vi blir Übersmarte i forhold til resten av verden? Men hvordan går det da med japanere med hjerne kjølt med flytende nitrogen? Dør han av kondens?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 21:40, ronndi skrev:Tidsmaskin? Da har de skulle vært her nå, ikke sant(tenke, tenke)Sjekk hva sci-fi filmene fra 70-tallet sier om 2002 og deromkring :grin: :grin: :grin: Hva sier de da? :smile: Mer morro å lese Donald når de er i fortiden. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 LATTERLIG!! Hvorfor skulle de neste 20 årene være så revlusjonerende innen kunstig inntligens? Syntes ikke vi har kommet så langt der i løpet av de siste 20 årene... Kommer 3-4 av disse spådommene til å gå i oppfyllelse er jeg imponert, men jeg tror det er litt i overkant :smile: Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Tid er relativt. Jeg tror ikke at man kan reise tilbake i den tiden man allerede har opplevd. Altså, det er jo ikke sånn at når man flytter seg til en annen tidssone på kloden, så blir automatisk alle andre tilpasset seg den tidssonen du er i... Å reise tilbake og f.eks. møte seg selv... : UMULIG Å reise "bakover" i tid: Meget mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå