Gå til innhold

Sommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ser jeg vel ikke helt koplingen mellom prestekragen og sangen jeg jo var programforpliktet til å lære på folkeskolen tilbake i 50 åra.

Men begge deler fremstår jo fint så ikke et vondt ord fra meg.

Har nok kostet litt tid og arbeide også dette.

Fotomessig kan jeg kanskje nevne at hvis du hadde dempet lyset og økt kontrasten på de hvite kronbladene hadde du antagelig fått enda mer detaljer synlig. Men skarpheten er det ingenting å si på. Det ser på på "eggeplomma."

Roar

Lenke til kommentar

Nå ser jeg vel ikke helt koplingen mellom prestekragen og sangen jeg jo var programforpliktet til å lære på folkeskolen tilbake i 50 åra.

Men begge deler fremstår jo fint så ikke et vondt ord fra meg.

Har nok kostet litt tid og arbeide også dette.

Fotomessig kan jeg kanskje nevne at hvis du hadde dempet lyset og økt kontrasten på de hvite kronbladene hadde du antagelig fått enda mer detaljer synlig. Men skarpheten er det ingenting å si på. Det ser på på "eggeplomma."

Roar

Tusen takk for di meining----joda vi som bur ved kysten med mykje berg og stein,har denne som sommer minner "når det laver av blomer på strå-----"eg synest dei passer i hop meget bra.Eg skal prøve å dempe lyset og sjå om eg får fram mer detaljer---men skarpheten er bra her på denne blomen --da det ikkje(aldri) er vindstille her og eg liker dei best når dei blir fotografert ute -eg kunna teke meg tid til å sjerme den---

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...