moshpit Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei. Jeg har kobla til to harddisker på primary og 2 cdrom på secondary. Når jeg spiller mp3 fra slave`n på primary får jeg sånne lags av og til. Det hakker i musikken og akkurat da lyser det på den harddisk lampa. Hørte at to harddisker på samme kabel ikke er så lurt men jeg får ikke gjort det på no annen måte tror jeg. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 du gjør lurt i å koble hardisk og cdrom på hver sin ID kabel, viss jeg tolket spørsmålet ditt riktig... (ikke at det var dårlig formulert eller noe, jeg bare skumleste...) Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Prøv dette: Sett 1 HD og 1 CD-Rom på samme IDÈ kabel på Primary og det samme på Secondary? Eller er jeg heeeelt borte? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 jeg har 2 disker på samme kabel, og det har aldri vært noe problem.... og så har jeg 1 dvd-brenner på den andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå