AfterGlow Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fox McCloud og gjengen gjør seg klare for nye eventyr.Nytt Star Fox-spill er på vei til Wii U Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 MÅ man bruke den svære skjerm-kontrolleren på alle wii-u-spill? Jeg har lyst å spille med en normal kontroller, så det utelukker tydeligvis hele konsollen for meg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 På flere spill kan man bruke bare Pro-kontrolleren. Bl.a. Mario Kart 8. Håper det blir det samme på dette. Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 MÅ man bruke den svære skjerm-kontrolleren på alle wii-u-spill? Jeg har lyst å spille med en normal kontroller, så det utelukker tydeligvis hele konsollen for meg. Nei. Mange spill støtter flere kontrolleralternativer, deriblant Wii U Pro Controller, Wiimote, Wiimote + Nunchuk, Wii Classic Controller Pro og Wii U Gamepad (skjerm-kontrolleren). Mye å velge i med andre ord. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå