HMX Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har en film på pc'n såm er på 700mb men jeg får ille slettet den. Det står at filen er i bruk og kan ikke slettes. Men filmen er ikke i bruk noen steder. Hvordan får jeg slettet filen? Er det noen comandoer jeg kan foreksempel skrive i command prompt? Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei. Det kan lønne seg å sjekke om det er noen prosesser slik som "wmplayer.exe" eller lignende kjører. Ellers pleier det å reboote maskinen være troubleshooting solution #1 på Windows. Lykke til! Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 jeg svarte på en post om dette for under 2 uker siden.. du må finne "XP-AVIFIX.inf", og høyreklikk -> install. da kan du slette den. Søk på XP-AVIFIX.inf på google og for all del på forumet her, så finner du den nok Lenke til kommentar
audunr Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Her er en annen løsning på samme problem: http://www.xtremepccentral.com/forums/arch.../2002/06/1/1323 MVH Audun Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Åpne Nero eller FlashFXP. Finn filen med dems filbrowser og slett den Lenke til kommentar
HMX Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 takk for hjelpen det med XP-AVIFIX.inf funka. :bgrin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå