stenkarlsen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Heisann! Jeg tenkte jeg skulle bytte ut mitt MSI hovedkort, ettersom det er nesten ubrukelig til oc'ing.. Skal ha noe som er sjef til dette, om som støtter AMD prossesorer.. SAK Jeg vurderte et MSI K7N2 Delta-ILSR... Har lest litt tester av det, å det skal vist være mye bedre enn alle andre MSI kort til oc'ing.. noen som kjenner til dette kortet? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ASUS et eller annet, ABIT er bare trøbbel Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 ok, jeg trodde abit var det beste jeg? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kan jo prøve Epox da...De skal hvist være ganske bra på overklokking. Lenke til kommentar
razer Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sitat ASUS et eller annet, ABIT er bare trøbbel Har hatt mange Abit hovedkort jeg, har aldri hatt noe trøbbel med dem, hadde derimot et forferdeligt Asus kort som jeg aldri fikk til. Visst du har fått et kort du har hatt noe problemer/trøbbel med betyr det ikke automatisk at alle andre kort av samme produsent er "trøblete". Ingen produsenter har vel 100% feilfrie produkter. Synest det hørest litt "fjortiss" ut når noen skriver sånt... Personlig vil jeg anbefale Abit NF7-S. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har aldri hatt abit jeg, ble anbefalt og kjøpe asus av en venn som hadde vært uheldig med flere abit kort, har også en annen venn som sliter med et abit kort nå... Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Vel, ABIT har fått enormt mye skryt på dette forumet og uten at jeg har prøvd NF7-S 2.0 kortet kan jeg vel si at du trygt kan kjøpe dette. Forresten så har ABIT en ny versjon av dette kortet på gang, med vy sørside(MCP-S) med innebygd s-ata støtte. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har hatt abit, asus og msi kort og har ikke hatt problemer med noen av dem. Foretrekker Abit nf7 framfor Asus dlx fordi abit har en mye mer oversiktlig bios og det klokker best. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Epox gir mye for pengene...dessuten har de mange fornuftige løsninger som f.eks. led-displayet som viser biosprossesser (hvis maskinen henger seg i boot kan du lese av hva som er feil) Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vad sägs om Soltek? BIOS har ett program som heter "Red Storm Overclocking". När man startar det dyker det upp en dialogruta: Vill du överklocka datorn? [JA/NEJ] Tryck JA och programmet ökar klockfrekvensen tills systemet verkar instabilt. Då sänker det frekvensen en aning. Klart! /Olle Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Soltek...hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ps-Data har Soltek Feets....don`t fail me now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå