DaRe_deVIl Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg hadde tabba meg ut for en stund siden og glemt og montere spacerne under hket :oops: !! Nå har jeg selvfølgelig ordna det, men når jeg plugger inn strømmen lyser hket, men pcen reagerer fortsatt ikke !! Absolutt ingenting skjer! Så det jeg lurer på om det er noe mer jeg mangler/ har glemt? Jeg har montert : HK, CPU, CPU-kjøler, RAM Jeg vet at jeg må ha sk, men pcen skal jo starte uten så kommer det noen BIP!! Eller har hket rett og slett blitt ødelagt?? Takker for svar PS : Første gang jeg bygger pc, som du sikkert skjønner :wink: Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har du brukt riktige skruer? Prøv å ordne med sk å prøv på nytt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er du sikker på at du har koblet Power switch, power led, hdd led osv osv. riktig til hket? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Vel siden du tidligere monterte det rett i kab uten avstandsstykker er det jo en god mulighet for at det er ødlagt, vil vel si du er heldig om det ikke er det :wink: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg hadde tabba meg ut for en stund siden og glemt og montere spacerne under hket :oops: !! Nå har jeg selvfølgelig ordna det, men når jeg plugger inn strømmen lyser hket, men pcen reagerer fortsatt ikke !! Absolutt ingenting skjer! Så det jeg lurer på om det er noe mer jeg mangler/ har glemt? Jeg har montert : HK, CPU, CPU-kjøler, RAM Jeg vet at jeg må ha sk, men pcen skal jo starte uten så kommer det noen BIP!! Eller har hket rett og slett blitt ødelagt?? Takker for svar PS : Første gang jeg bygger pc, som du sikkert skjønner :wink: Hadde du strømm på kortet når det ikke var montert spacere under? Vist du hadde det,så er jeg rett for mat det hovekortet galloperer over de evige hardware marker i dette øyeblikk! Men vist du ikke hadde strømm på kan du skjekke di ledningene som er festa nede til høyre på hk,spesielt viktig er det at PS(power switch) ledningen er riktig,vist du har plasert den,kan du prøve og snu den,slik at den blir motsatt. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Takker og bukker for svar !! Dere kan også se denne posten som kanskje gir dere litt større innblikk i problemet mitt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 jeg*ler*forsatt,men vist du vil ha hjelp med problemet,så må du gi oss feedback. Har du sjekket ledningene vi beskriver tiddligere i posten? Jeg har et sånt hk liggende her,så jeg skal kunne gi deg ganske detalierte beskrivelser. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Vis du mener ledsene, ok skal prøve å snu pwr ledsen, og sjekek om det starter!!! Har hatt strøm på hket så det er ikke umulig at det er ødelagt !! EDIT : Har det noe å si hvilke skruer jeg bruker? Må alle være like osv..?? Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ingen spesielle skrurer, men bare ikke fyll hele hovedkortet med skrurer der du ser det er hull. De hulla som skal ha skrurer er det et blankt metall-felt rundt hullet. og heller ikke fyll HK-veggen full av spacere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Vis du mener ledsene, ok skal prøve å snu pwr ledsen, og sjekek om det starter!!! Har hatt strøm på hket så det er ikke umulig at det er ødelagt !! EDIT : Har det noe å si hvilke skruer jeg bruker? Må alle være like osv..?? i den posen du fikk med kabinettet er det skruer,du skal ha en kort type,med sånn sekskanta hoder,og gjengene skal være fine,ikke sånn grove som kabinett døra er festa med. Du kan jo ta noen korte og teste om gjengene passer i spacerene,pass på,disse skal ikke presses inn,men gli helt lett.vist du sliter med dette ,så har du vell noen som kan låne deg skruer,eller vise deg hvordan det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå