hartbeat32 Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 hartbeat32, hvor mange tråder frekventerer du på cupido.no? ingen desverre hehe Lenke til kommentar
hartbeat32 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Ingen hårete damer her ?? Ingen med en stor,viltvoksende busk ? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Foretrekker det glatt og fint. Litt hår er helt ok, og til og med en frisyre. Men ustelt gress sier ikke "hei, kom ned". Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ingen hårete damer her ?? Ingen med en stor,viltvoksende busk ? Mårrakåt much? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 En utrimmet busk og hårete legger... Nei vet du hva. La oss si nei til utrimmet kjønnshår. Tenk om det blir en trend blant mange kvinner! Grøss og gru. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ingen hårete damer her ?? Ingen med en stor,viltvoksende busk ? Er ikke første gang du spør Tror ikke dette er riktige plassen å spørre. Er vel ikke så mange jenter her og ingen har meldt seg hittil. Tror det finnes mer passende fora for slikt. Lykke til i jakten på hårete mus! Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Hår under arma? Vekk skal de. Legger barberes når jeg må og har lyst. Nedentil. Trimmer litt så det ikke ligner en skog. Kunne godt barbert helt bort...men de nuppene er jo helt skrekkelige. Har prøvd alt. De kommer alikevel. Mannfolka burde ivertfall barbere seg under arma. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Barberer nedentil og under armene daglig. Ikke noe problem overhode, selv om jeg har helt mørke hår. Leggene tar jeg når det trengs. Anonymous poster hash: 33a36...e8d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg