Sjefern Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har lånt en joystick av en venn og får den ikke til å fungere i det hele tatt. Plugger det inn i lydkortet men ingenting skjer når jeg søker etter det. Nothing..... Har innstallert de nyeste driverne til logitech men det hjelper jo ikke det heller. Har søkt på forumet om samme problem har vært tatt opp før men fant ikke noe svar på det. Noen som nevnte at det kunne hende at det fantes en konverter som gjorde den om til en usb men ikke om det faktisk gjorde det. Burde det ikke være mulig å kjøre den i gameporten da? Snakket med en på Spaceworld og han sa at det ikke var mulig å kjøre gamle joysticker i Xp... Det kan vel ikke stemme? Noen som bruker gammel joystick der ute? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har en gammel WingMan Extreme Digital 3D her, den ble levert med USB-adapter. Testet den uten nå, da fikk jeg den ikke til å fungere, men at det skal være umulig høres litt rart ut. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Men da er finnes det et usb-adapter med andre ord. Får stikke innom komplett i morgen og høre om de har det. Er jo selvfølgelig veldig irriterende at det ikke skal være mulig å få det til å funke i gameporten. Men er det ingen andre som har noen gode løsninger så får jeg leite etter et adapter. Virkelig rart om det ikke skal funke i gameporten.... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som vet hvor jeg kan finne et sånn et "adapter" ting? Jeg har en gammel joystick og et ratt til PC-en, men ingen ting virker i game porten. Vil gjerne vite vor jeg kan få tak i et sånn adapter. Lenke til kommentar
proman Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei, har du prøvd å sette gameporten til analog utgangsmodal ? Hvis du tar egenskaper for lydkortet (Sound Blaster AudioPCI) under Lyd, video og spillkontrollere (ikke Gameport Joystick) i Enhetsbehandling i System i Kontrollpanelet (snarvei: hold windows tasten og pause tasten på tastaturet inne samtidig) så finner du forhåpentligvis Utgangsmodal'en der. Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har du sp1 til xp ? Den hjalp ihvertfall meg.... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Den der SP1 hjalp. weee råne rund i alle bil spill med ratt *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå