Gå til innhold

Wingman Extreme (gamle joystick) problem

Anbefalte innlegg

Jeg har lånt en joystick av en venn og får den ikke til å fungere i det hele tatt. Plugger det inn i lydkortet men ingenting skjer når jeg søker etter det. Nothing..... :( Har innstallert de nyeste driverne til logitech men det hjelper jo ikke det heller. Har søkt på forumet om samme problem har vært tatt opp før men fant ikke noe svar på det. Noen som nevnte at det kunne hende at det fantes en konverter som gjorde den om til en usb men ikke om det faktisk gjorde det. Burde det ikke være mulig å kjøre den i gameporten da? :shrug:

Snakket med en på Spaceworld og han sa at det ikke var mulig å kjøre gamle joysticker i Xp... Det kan vel ikke stemme? Noen som bruker gammel joystick der ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da er finnes det et usb-adapter med andre ord. :woot: Får stikke innom komplett i morgen og høre om de har det. Er jo selvfølgelig veldig irriterende at det ikke skal være mulig å få det til å funke i gameporten. Men er det ingen andre som har noen gode løsninger så får jeg leite etter et adapter. Virkelig rart om det ikke skal funke i gameporten....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, har du prøvd å sette gameporten til analog utgangsmodal ? Hvis du tar egenskaper for lydkortet (Sound Blaster AudioPCI) under Lyd, video og spillkontrollere (ikke Gameport Joystick) i Enhetsbehandling i System i Kontrollpanelet (snarvei: hold windows tasten og pause tasten på tastaturet inne samtidig) så finner du forhåpentligvis Utgangsmodal'en der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...