Nowerization Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hei, jeg har nå kommet opp i muntlig-praktisk eksamen i IT-2 på vg3 og jeg kunne ha trengt litt hjelp med å finne ut hvilke programmer og animasjoner jeg skal lage. Programmeringsspråket vi bruker er flash, men det er egentlig ikke relevant har og nå siden jeg bare trenger ideer til hva jeg skal lage. Her er oppgaven: Tema: Luftsport Harstad Flyklubb ble stiftet i 1970, og har gjennom mange år vært et samlingspunkt for fly og luftsportinteresserte i Harstadområdet. De siste årene har imidlertid aktiviteten vært noe laber, men nå er aktiviteten på tur opp igjen. Harstad Flyklubb har tilholdssted på Harstad/Narvik lufthavn, Evenes. Der har de klubblokaler og gjennomfører aktiviteter som for tiden består av flyging med småfly i klubbregi. Harstad Flyklubb driver også egen flyskole, har sightseeingturer, og man kan også få demotur til flysertifikat. For å få opp aktiviteten i klubben, planlegger de nå å gjennomføre en kampanje som skal ha som mål å skape interesse for fly spesielt og luftsport generelt, noe som videre forhåpentligvis kan føre til at klubben får flere medlemmer og større aktivitet. Klubben ønsker å prioritere fly og flysport spesielt, men også andre typer luftsport som fallskjermhopping, paragliding osv. Kampanjen skal gjennomføres ved å delta på messer og stå på stands, samt besøke skoler og organisasjoner. Klubben mener derfor at de må oppdatere nettsidene til flyklubben, slik at de som er interessert kan gå inn her for å finne informasjon om de ulike luftsportaktivitetene, lære mer om fly og flysport samt se hvilke tilbud flyklubben har i dag. Ulike kunnskapstester kan være aktuelle, ikke minst omregninger som har med vindstyrke og andre værfenomener å gjøre. Oppbyggingen av nettsiden skal andre gjøre, men prosjektgruppa ønsker at du skal komme med forslag til mulige multimedieobjekter og andre applikasjoner som du mener kan være aktuelle for nettsiden. Det må være enkelt å vedlikeholde og oppdatere appliksajonene. http://www.harstadflyklubb.no/ http://www.nlf.no/ Jeg setter stor pris på de forslagene jeg kan få. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå