Gå til innhold

Hvor mye bør jeg overklokke 9500 pro (mhz og sånn)

One_ar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, men når jeg bruker powerstrip og overklokker ca. 5 mhz, klikker det nårjeg prøver å gjøre noe (åpne Iexplorer, eller noe annet og det kommer opp en beskjed, om du vil sende feilmelding og noe om at de har reset'et skjermkort greiene... hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
du skjønner når du ser det.

det er når skjermbildet blir "uvanlig". striper, feil farge på deler av skjermen osv.

Takk :-) , men du, er det no tess å bruke tweake programmet som følgte med? :-?

-Heheh, litt artig egentlig - på cs, hvis jeg "legger det ned"(alt+tab) når serveren forandrer brett,, får mapet rutemønster og rare farger her og der(faktisk litt morsomt) :lol:

-Cs - så herlig enkelt og bug'ete! :p

Edit: En ting til.. når jeg klokker, da skal jeg vel klokke både core og ram?

Lenke til kommentar
Takk :-) , men du, er det no tess å bruke tweake programmet som følgte med? :-?

hvilket program mener du?

jeg anbefaler Rage 3D Tweak eller powerstrip til å klokke. Rage 3D Tweak mest til en nybegynner.

-Heheh, litt artig egentlig - på cs, hvis jeg "legger det ned"(alt+tab) når serveren forandrer brett,, får mapet rutemønster og rare farger her og der(faktisk litt morsomt) :lol:

-Cs - så herlig enkelt og bug'ete! :p

personlig synes jeg cs ikke er noe særlig...

Lenke til kommentar
ja, men når jeg bruker powerstrip og overklokker ca. 5 mhz, klikker det nårjeg prøver å gjøre noe (åpne Iexplorer, eller noe annet og det kommer opp en beskjed, om du vil sende feilmelding og noe om at de har reset'et skjermkort greiene... hva skal jeg gjøre???

Har samme problem. Hele maskinen blir fryktelig ustabil når jeg prøver å klokke 9500 pro -kortet mitt. Heldigvis at ATI har en "reset VPU" funksjon som gjør at jeg slipper å restarte maskinen.

Lenke til kommentar

hvilket program mener du?

jeg anbefaler Rage 3D Tweak eller powerstrip til å klokke. Rage 3D Tweak mest til en nybegynner.

Hercules 3d tweaker... :-?

hvis jeg ikke tar helt feil, sa du at du hadde et Sapphire i første posten men...

Det programmet har jeg desvere ikke erfaring med. men du kan helt sikkert bruke det. det er samme opplegget i alle programmer. du skjønner sikkert hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar

Har samme problem. Hele maskinen blir fryktelig ustabil når jeg prøver å klokke 9500 pro -kortet mitt. Heldigvis at ATI har en "reset VPU" funksjon som gjør at jeg slipper å restarte maskinen.

prøvd med annen bios?

Lenke til kommentar

prøvd med annen bios?

Mener du BIOS på HK eller GPU?

EDIT: 500 poster! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...