Trond Vidar Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Noen som har det GPU korte med den kassen som vann kjøler det? Lurer på å kjøpe det korte og vannkjøle det men usikker om de blir for høyt når man monter på 90 grader nippler. Ser ikke ut som det er mange cm å gå på til topp av kassen. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du har allerede radiator? Kan jeg foreslå å heller kjøpe et 780 til 3500,- og en vannblokk fra EK? Ser bedre ut Yter bedre (Kommer an på radiator config)) 800kr billigere Mindre støy Ellers synes jeg det er kult med high end builds i små kabinett. Jeg er ikke sikker, men tror det vil passe i et 250D, det ville hvertfall ikke vært problem i prodigy. Lenke til kommentar
Trond Vidar Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Er nok best med "fullbloods vannkjøling blok" og har kjørt det par ganger over år, men synes det hadde hvert greit med et kort som jeg slipper å skru fraverandre. Litt drøy pris på poseidon også men koster altid litt ekstra for ny "leker" Lenke til kommentar
Strato Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Er nok best med "fullbloods vannkjøling blok" og har kjørt det par ganger over år, men synes det hadde hvert greit med et kort som jeg slipper å skru fraverandre. Litt drøy pris på poseidon også men koster altid litt ekstra for ny "leker" Joda, men å betale 800 mer for noe som essensielt sett er dårligere gir ikke mening. Eneste grunnen til poseidon er dersom du ikke har nok radiatorkapasitet og trenger 2 ekstra vifter til å kjøle vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå