knutby Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kjøpte dette kortet på komplett i går: Creative SB Audigy 2 ZS - PCI Lydkort m/1394,THX, DD EX7.1, Retail Ha en baktankeerfaring som sier at Creative SUGER hardt til å lage drivere... (Kanskje bare jeg som husker creative gforce 256 kortet mitt litt for bra) I allefall er det noen som vet om noen brae driver, eller er de orginale gode nok.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har selv Audigy 2zs Platinum Pro og bruker de originale driverne. De fungerer veldig bra! Iallefall i forhold til tidligere drivere og lydkort fra creative som ikke har vært spesiellt bra med utrolig mye bugs. Eneste jeg har merket med disse zs drivene er at EAX'en ikke alltid fungere i spill, noe som er litt irriterende. Bortsett fra dette så er jeg kjemepfornøyd! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det som er irriterende med Creative (og som jeg håper de endrer) er den satans stygge interfacen på alt mulig. Jeg lette på Creative siden men fant ikke driverne der engang, så jeg tviler littegrann på at det er noen andre som har laget drivere til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå