Tfosheim Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 TEST: Antec LanBoy Antec sitt nye aluminiumskabinett er temmelig kompakt, kommer med vindu i sidedøren og en del artige "nyvinninger", som beskyttelse for skruene for utvidelseskortplassene og bærestropper. Vi svinger en runde med siste skrik fra Antec. Les artikkelen her Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Artig skrevet review! Veldig bra... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Var jo et søtt kabinett, men litt for mange feil og dumme løsninger :-? Bra konsept uansett. Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei.. Fin review.. Men 5,3 tommers brønner? Trodde det var 5,25 tommer jeg.. Ellers var det en morsom sak å lese. Blir nok det neste kabinettet mitt ser jeg. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 God artikkel. Artig og lese Men det som er dumt med det kabinettet er at de fører til støy. Og jeg hater støy Mvh FrenChie Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Morsom artikkel. Ser fram til å lese mer fra Tor Fosheim. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Akkurat det jeg tenkte også! Veldig bra,morsomt skrevet! Fikk meg til og lese alt som stod der... Fint med mange bilder som du hadde! STÅ PÅ :wink: Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bra skrevet, måtte lese alt når jeg først var i gang og det var godt gjennomført!!! Kabbinettet så stilig ut, men likte ikkje enkelte løsninger.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Likte dette kabinettet jeg! Men skulle kanskje hatt litt flere harddiskplasser..så også ut som harddiskene "lå" godt over hovedkortet. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kor er det blitt av terningkasta ??? likte dei gode gammle terningane. Sånn at eg vet ka karakter ting kommer på. Kjekt og "skryte" av at mitt R9500Pro fikk terningkast 5+ hos hw.no 8) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 - Konflikt mellom PSU og CPU-kjøler fører til tungvinn montering/demontering Dette gleder bare AMD gjør det ikke? Jeg mener, Intel har vel sokkelen lengre nede enn AMD. Eller går PSU over hovedkortet? Ellers en ganske fin test. Så en stund på den versjonen som var med lyd dempings matter og uten vindu. Tro om det er akkurat samme løsningen på insiden på den enn på den som er testet. Lenke til kommentar
Miks_AI Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hvor kan man kjøpe dette kabinettet? (MEner en plass dem har det på lager!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå