AfterGlow Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fotografering er såvisst ikke uten risiko.Her blir fotografen angrepet av en illsint kvinne 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Syke menneske!Hvorfor er så mange amerikanere så sinnssykt paranoide? Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 dama mishandler jo han, nå trenger han psykisk behandlin ikke minst hun andre xD 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Syke menneske!Hvorfor er så mange amerikanere så sinnssykt paranoide? Har sett verre enn dette på gata i norge Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Det er ille at han ble overfalt, men å filme slik på en strand virker jo noe suspekt spør du meg. Redigert: En viktig detalj jeg ikke fikk med meg var at han fløy høyt over stranden, og videoen hans beviste at han slett ikke tok bilder av enkeltpersoner. Endret 11. juni 2014 av hekomo Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Syke menneske!Hvorfor er så mange amerikanere så sinnssykt paranoide? Har sett verre enn dette på gata i norge Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette Blir nok mange dronefjortiser som kommer til å få en omgang juling sånn som salget av droner har tatt av... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hun hadde nok bestemt på forhånd at han var en pervers gris som filma henne, og skulle gi ham en lærepenge. Det gjør det ikke mere lovlig å banke opp folk, heldigvis. 3 Lenke til kommentar
Exfernis Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Har sett verre enn dette på gata i norge Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette Nå har ikke jeg noen planer om å dra med en kamera-drone på stranda men om du hadde reagert sånn uten å spørre som en normal person skulle jeg ha laget en helt annerledes type film der du hadde blitt liggende på slutten av den. 9 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Kudos til fyren for å ta det såpass rolig, jeg har ikke hatt selvkontroll nok til å ikke gå til motangrep. 4 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Syke menneske!Hvorfor er så mange amerikanere så sinnssykt paranoide? Har sett verre enn dette på gata i norge Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette Så du hadde risikert fengsel, for og jule opp noen som:1: Ikke fortjener det 2: Ikke gjør noe ulovlig 3: I denne videoen ikke en gang filmer dama... 9 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Syke menneske!Hvorfor er så mange amerikanere så sinnssykt paranoide? Har sett verre enn dette på gata i norge Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette Du får kose deg på glattcella når den tid kommer, da. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zepticon Skrevet 11. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2014 Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette Trodde man måtte ha kommet forbi puberteten for å få barn 20 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hvor går grensen for når man kan ta igjen her? Selv så hadde jeg nok most henne ned i bakken. Rimelig tålmodig fyr! 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Hvor går grensen for når man kan ta igjen her? Selv så hadde jeg nok most henne ned i bakken. Rimelig tålmodig fyr! Det enkle direkte svaret er: aldri. Det er aldri tillatt å "ta igjen", eller med andre ord å gå til hevn. Det er derimot tillatt å sette seg til motverge, å hindre eller beskytte seg mot et pågående overgrep. Såvidt meg bekjent kan det her også benyttes våpen, men da øker også faren for å gå for langt, at responsen blir uproporsjonal. Poenget er å avverge den faren, overgrepet, angrepet noen utsetter en for eller utøver mot en. Selvforsvar, nødverge. Endret 11. juni 2014 av xRun 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette Trodde man måtte ha kommet forbi puberteten for å få barn Han er neppe noe verre enn fyren på jobb som skal "knuse trynet ditt" hver gang han drikker. Men som aldri har slått et menneske. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Kudos til fyren for å ta det såpass rolig, jeg har ikke hatt selvkontroll nok til å ikke gå til motangrep. Han måtte gjøre det. Når politiet kom så sa hun til dem at det var han som angrep henne og de holdt på å arrestere ham før han viste dem videoen fra mobilen og de arresterte han istedenfor. Det er dessverre blitt slik i det vestlige samfunn at kvinner har førsteretten på å bli trodd. 6 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jepp det er vist sånn uheldig vis, jeg har uansett ikke klart å holde meg passiv, kvinnfolk eller ikke. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Fantastisk at ingen av dere lurer på hvorfor i SVARTE han filmer på en strand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg