CreAtiv3 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Fikk reklame fra rema 1000 i dag. Der har di en Flatsjerm, Life, 15" 1800,00 pr. stk Er di bra eller? Lenke til kommentar
radix Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har gått å lurt på akkurat det samme. Det tar vel en stund før vi kan forvente å få erfaringer, siden dette tilbudet er nytt (tror jeg).. Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Alt ka dem no selg på rema!! Æ har mine tvil!!! om du vil ha en kvaliteets skjerm trur æ du går opp noen prisklassa! Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du får nok det du betaler for. Lenke til kommentar
radix Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du får nok det du betaler for. Det pleier ofte å være sånn.. :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kan jo alltids bruke den til IRC og Winamp da Sikkert helt ok som tilleggsskjerm Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hvordan enn man ser på det så er det jo knallbillig, og det er jo en bunngrense for hvor dårlig noe kan vere. skal ikke se bort ifra at jeg prøver en slik en hvis den kommer i en av de lokale rema-butikkene. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tviler sterkt på at det er en kvalitetsskjerm, den fungerer sikkert bra som en tilleggsskjerm som de andre nevner på her. <off topic> Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. Heia Rema 1000 i Notodden. </off topic> Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 <off topic> Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. Heia Rema 1000 i Notodden. </off topic> Lenke til kommentar
JonV Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 <off topic> Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. Heia Rema 1000 i Notodden. </off topic> Men i forhold til en Gammel 96Mod 15" CRT så må den jo være bedre. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 <off topic> Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. Heia Rema 1000 i Notodden. </off topic> Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 <off topic> Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. Heia Rema 1000 i Notodden. </off topic> :lol: :lol: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 <off topic> Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. Heia Rema 1000 i Notodden. </off topic> Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 bra quoting folkens Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kutt ut den spamminga, ellers blir det ferie på flere av dere! Les retningslinjene... Når det gjelder skjermen, tror jeg det er best å satse på noe i en høyere prisklasse. For 1800 spenn kan du få en meget bra 19" CRT -skjerm, og jeg tror ikke jeg tar munnen for full når jeg sier at REMA -skjermen neppe er noe å satse på. Dessuten - 15"? Det er ALT for lite etter min mening! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dessuten - 15"? Det er ALT for lite etter min mening! 15" som hovedskjerm, da sliter man litt, men kan uten problemer finne haugevis av bruksområder hvor jeg kunne hatt bruk for en liten lcd. hvis man ser på prisguiden her på hw.no så er billigste lcd 2400,- som er 30% dyrer enn rema skjermen, hvis man skal ha en skjerm som bare viser playlisten i winamp så er det da en stor fordel og kunne kjøpe billig. Og uten at jeg har sett den skjermen på rema tror jeg nok den tar seg bedre ut i stua enn en 19" CRT... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er det noken som veit kva produsent det er på denne skjermen? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er det noken som veit kva produsent det er på denne skjermen? Life, ifølge postene over Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Life er en ny produsent på markedet og skjermen tilbyr en responstid på 10 ms, en kontrast på 700:1, oppløsning på 1600 x 1200, foruten 280 nits i brightness. Den har selvfølgelig dvi inngang, foruten vanlig vga. Den har også tv tuner funskjon og har hele 2 usb 2.0 innganger. Videre har den firewire og innebygde høytalere på 2 x 120 watt. For en jevn foredeling av lys tilbyr den hele 16 baklys og alt er pakket in i titan og veier 2 kilo. Den har også veggmonteringsmuligheter og du kan også dreie den sideveis. Videre er garantien på hele 10 år og dekker også baklys og pikselfeil. Bare en død piksel og du benytter bytteretten. Den digitale konvertern fant jeg ikke så mye om, men det garantereres at den er av beste kvalitet. Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå