JågI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har noen spørsmål... burde jeg laste ned 7-days trial?(driver på nå, men hvis det ikke er vits så gidder jeg ikke) når du skal betale..må du betale med kort, eller får du regning?(hvis man må betale med kort, kan jeg ikke kjøpe det) har hørt så mye bra om dette spillet Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er jo verdt å prøve, men desverre så må du betale med kort Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 burde jeg laste ned 7-days trial?(driver på nå, men hvis det ikke er vits så gidder jeg ikke) Du burde så absolutt fortsette å laste ned trailen! Anarchy Online er et av de beste MMORPG'ene du får tak i. når du skal betale..må du betale med kort, eller får du regning?(hvis man må betale med kort, kan jeg ikke kjøpe det) Man er ikke nødt til å betale med kort nei, selv om det er det desidert greieste. Betale pappa 80,- i mnd for å få han til å registrere sitt visa/mastercard på AO kontoen din hadde vel gått ann Using PayByCash PayByCash is a third-party payment-provider making it possible for you to pay for your Anarchy-Online subscription by direct debit, check, money order, PayPal or Western Union. To use PayByCash, you need to : Have a working Anarchy Online account Go to PayByCash and sign up with them, providing them with the neccesary information. har hørt så mye bra om dette spillet! Hvis du velger å spille på Atlantean (Rubi-Ka 1), og i tillegg velger å sammarbeide med Omni-Tek corporation, kan jeg hjelpe deg å komme igang med litt penger, våpen, tips osv. Send meg en PM, kontakt meg på msn (send PM først), eller gi meg en "tell" når du har fått instalert AO. (du sender meldinger til andre brukere ved å skrive /tell Strupstad her kommer det jeg vil si) Lykke til! AO er et kjempekult spill Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er jo verdt å prøve, men desverre så må du betale med kort That's not true Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 wts 200 atrox agent Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 wts 200 atrox agent Det er er fy fy ifølge EULA Hvis du ikke selger kontoen din for in-game credits da. For å starte på en ny konto f.eks. Lenke til kommentar
JågI Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 vet ikke om pappa'n min har noen av de korta :-? åssen andre måter kan jeg betale på??? foreldrene mine er slemme jeg får bare håpe Lenke til kommentar
JågI Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvis du velger å spille på Atlantean (Rubi-Ka 1), og i tillegg velger å sammarbeide med Omni-Tek corporation, kan jeg hjelpe deg å komme igang med litt penger, våpen, tips osv. Send meg en PM, kontakt meg på msn (send PM først), eller gi meg en "tell" når du har fått instalert AO. (du sender meldinger til andre brukere ved å skrive /tell Strupstad her kommer det jeg vil si) Lykke til! AO er et kjempekult spill skal huske det...hvis jeg får det Lenke til kommentar
JågI Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 jo...er det sån at hvis du ikke avslutter 7-days trialen..så kan du laste det ned? synes jeg så det stå et sted.. Lenke til kommentar
gobiRi Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hvis du ikke avslutter 7-days trialen, så blir 7-days trial kontoen en helt vanlig konto som du må betale for. Spillet du laster ned fra internett er helt ekte, det forsvinner ikke og er helt gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå