Zeph Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det finnes ikkje dumme spørsmål, bare dumme svar. Så lenge det er seriøst. Du gjorde rett i å spørre, men å trykke HK direkte på metallplata er jo fatalt. Ta den skrua som passer. Med mitt HK følget det med noen små plastskiver som eg har mellom skruen og HK (på oversiden) for å gjere det heilt sikkert. Det er ikkje så stor forskjell på skruene, men ikkje ta ei STOR skrue og tving det nedi gjengene slik at du ripper opp heile greia da. Finn noe som går greitt nedi. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Ok, takker for svar Har brukt skruer som ikke har gått utenfor de metallliknende greiene, men alle har ikke hat samme lengde, men ingen var for lange heller Spiller ingen rolle hvilke skruer du bruker bare de passer, og at hodet på skruen ikke går utenfor den metall-liknende (kanskje det er metall?) sirkelen rundt hullet. Når jeg setter i strøm så lyser hket, kan det være defekt selvom det lyser grønt! Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tviler på at hk ditt er defekt når det lyser grønt, lyste det grønt før når det gikk innpå metallet? prøv å resette bios, og husk og koble alle led og ide kabler riktig, du får nok liv i udyret tilslutt, bare søk deg frem. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 lol, er du han som skrudde fast hovedkortet sitt med vanlige skruer? kjøpte du med vannkjøling til pc'n din? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 lol, er du han som skrudde fast hovedkortet sitt med vanlige skruer?kjøpte du med vannkjøling til pc'n din? Kanskje det er meg ja, men jeg har ikke vannkjøling !! HKet lyste grønt også før jeg hadde satt på spacere !! Men vis jeg må kjøpe nytt er SN45G et bra alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå