Gå til innhold

Marin teknologi som studieretning på INDØK


Anbefalte innlegg

Eg vurderer å begynne på INDØK på NTNU no til hausten. Men sånn det er akkurat no, finst det tre teknologiretningar ein kan velje når ein startar studiumet. Det er

 

- Energi og miljø

- Produktutvikling og produksjon

- Datateknikk og kommunikasjonsteknologi

Akkurat no føregår det ein prosess som skal innføre Marin teknologi som den fjerde teknologiretninga. Er det nokon som veit om dette går an å velje allereie frå hausten av? Og viss det ikkje går an, kan eg likevel velje faga mine sånn at eg kan "hoppe på" Marin teknologi når denne retninga eventuelt blir introdusert på INDØK? Eg veit så lite om korleis dette verkar.

 

Og korleis er det ein kan byte linje underveis i utdanninga? Eg veit at det må stemme med kva fag ein har, og kva fag ein skal ta, men kva er det som avgjer kven som får den ledige plassen på ei anna linje? Viss to personar har søkt om å få ein ledig plass på INDØK, kva er det som gjer at den eine blir velt framfor den andre?

 

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vurderer å begynne på INDØK på NTNU no til hausten. Men sånn det er akkurat no, finst det tre teknologiretningar ein kan velje når ein startar studiumet. Det er

 

- Energi og miljø

- Produktutvikling og produksjon

- Datateknikk og kommunikasjonsteknologi

Akkurat no føregår det ein prosess som skal innføre Marin teknologi som den fjerde teknologiretninga. Er det nokon som veit om dette går an å velje allereie frå hausten av? Og viss det ikkje går an, kan eg likevel velje faga mine sånn at eg kan "hoppe på" Marin teknologi når denne retninga eventuelt blir introdusert på INDØK? Eg veit så lite om korleis dette verkar.

 

Og korleis er det ein kan byte linje underveis i utdanninga? Eg veit at det må stemme med kva fag ein har, og kva fag ein skal ta, men kva er det som avgjer kven som får den ledige plassen på ei anna linje? Viss to personar har søkt om å få ein ledig plass på INDØK, kva er det som gjer at den eine blir velt framfor den andre?

 

Takk for alle svar

 

Foreslår at du tar kontakt med noen som står oppført her:

 

http://www.ntnu.no/studier/mtiot/studieveiledning

 

Denne mailadressen virker som mest aktuell: [email protected]

 

Dog vil jeg tro at dette er vanskelig. På indøk velger man vel teknologiretning allerede fra starten, og retning innen økonomi og ledelse senere i studieløpet. Etter det som jeg finner er det ikke mulig å velge marin teknikk allerede fra høsten av.

 

Men det kan selvsagt være mulig at man tar opp igjen fagene som skal til for at du får en marin profil på studiet. 1.året ser det ut som at dette dreier seg om 1 fag på høsten og 2 fag på våren.

 

Såfremt man bytter linje tidlig i studiet er det ikke noe stort problem med tanke på at man må ta opp igjen enkelte fag. Etter 1 år vil det normalt være 2-3 fag man må ta opp. Bytter man senere enn det, blir det imidlertid langt flere fag og derfor mer krevende. Mener det er fakultetet eller instiuttet som bestemmer hvem som får plassen. Husker ikke helt hvilken av de to det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...