hans A Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er det noen hensikt å bruke winbond minne hvis man ikke har tenkt å overklokke? De koster ca. 100,- ekstra pr/modul. Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 jo du kan sansyneligvis kjøre mere aggresive innstillinger. men det blir vel regnet som klokking det også kanskje.... jeg kan ikke skjønner hvorfor noen utelukker klokking. det er jo like lett som å skrive hei på deg i word på nynorsk.. Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Iht snekkern`s test klokka ikke vinbond brikkene bedre enn ordinær twinmos Feets....dont`t fail me now Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Stemmer det,faktisk så klokker også std brikkene jeg testet bedre enn de m/winbond :wink: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Stemmer det,faktisk så klokker også std brikkene jeg testet bedre enn de m/winbond :wink: You got lucky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå