^ZeniX^ Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg har en merkelig "bug" med PC-en min for tida. Dette skjer BARE når jeg flytter PC-en til et LAN, den funker helt fint når jeg bruker den hjemme. Jeg har hatt på PC-en på en stund og plutselig så slukker skjermen seg, akkurat som om PC-en skulle vært av og bare skjermen på. Mens PC-en står fortsatt på, men kan ikke restarte. Virker som om den har slått seg i et slags hvilemodus eller no. Jeg har sjekket absolutt alt som jeg kan komme på. RAM, skjermkort, skjerm, ta ut alt og slikt. CPU`en kan det ikke være noe galt med tror jeg, siden den bare ligger på rundt 50grader, noe den gjør hjemme og. Så jeg lurer på om det er MSI hovedkortet som fucker, har K7T Pro2-A og det har vært en del problemer med det. Noen som har opplevd noe lignendes? Skal på LAN om nesten 2 uker, skulle likt å ha fått fixa det innen da :/ Lenke til kommentar
chris147 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har det samme problemet....:smile:Pc er så ustabil når det gjelder nettverk at jeg gir opp snart. Pluss at jeg får feilmeldinger på alt annet og... Athlon 1.4ghz Hercules 4500 prophet 64ddr msi k7t pro Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Har du prøvd et anna nettverkskort? Kanskje det er årsaken. Jeez Lenke til kommentar
Buggah Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det er trolig et standarproblem. Hadde MSI HK i 2 månder jeg oxo. Bare problemer med disker og CPU'er som røyk i vendinga. på de 2 måndene kræsjet jeg 2 stk T-bird 1,33 og 2 XP1800+ og 3 stk IMB DTLA 3070XX disker. Med andre ord bare problemer. Skiftet til ABit og er kjempefornøyd nå. Bare ett problem. Sliter når jeg kopler 320 GB HD på RAID kontrolleren. Det takler den ikke helt. :sad: Har du prøvd og oppdatere til siste bios? Lenke til kommentar
^ZeniX^ Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Ja, jeg har prøvd å oppgradere BIOS`en. Det fucka hele driten bare enda mer opp. Og nei, jeg har ikke testet et annet nettverkskort. Kan prøve det på neste LAN. Tenkte jeg skulle ned til PSData imorra og spør om de har hatt noen tidligere klager av noe lignendes. Hvis ikke de vet det og jeg ikke kan få et nytt hk på garantien så tror jeg at jeg bare kjøper et nytt et. Er så forbanna lei av det dritt hk`et. Men kan det være noe galt med evt. strømforsyningen? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Har du sjekket EGENSKAPER FOR STRØMALTERNATIVER? JJ Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 BUGGAH skriver: "Det er trolig et standarproblem. Hadde MSI HK i 2 månder jeg oxo." Har selv et MSI PRO2 RU og har ALDRI vært plaget :smile: MEEEGET bra hovedkort. JJ Lenke til kommentar
^ZeniX^ Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 20:39, Jovi60 skrev:Har du sjekket EGENSKAPER FOR STRØMALTERNATIVER? Strømalternativer? Er ikke helt med nå. Tenker du på i BIOS`en nå? ;D Lenke til kommentar
Da Rocksy Da Man Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Strømalternativer? Er ikke helt med nå. Tenker du på i BIOS`en nå? ;D Høyreklikk på desktop. Display Properties/Screen Saver/Power/never på alle. Lenke til kommentar
^ZeniX^ Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Hmm.. ok. Har gjort det nå. Var bare 1 som stop på. Tok også av Hibernation. Men dette virker for enkelt spør du meg. Men men.. får teste det ut og se om det samme skjer med alt disablet. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Forstår det slik at det er KUN når nettverkskortet er i bruk, skjermen slutter å fungere? Prøvd å flytte nettverkskortet til en annen pci-port? Kan muligens være en konflikt mellom skjermkort og nettverkskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå