Gå til innhold

Feil på hovedkortet??

^ZeniX^

Anbefalte innlegg

Jeg har en merkelig "bug" med PC-en min for tida.

Dette skjer BARE når jeg flytter PC-en til et LAN, den funker helt fint når jeg bruker den hjemme.

Jeg har hatt på PC-en på en stund og plutselig så slukker skjermen seg, akkurat som om PC-en skulle vært av og bare skjermen på. Mens PC-en står fortsatt på, men kan ikke restarte. Virker som om den har slått seg i et slags hvilemodus eller no.

Jeg har sjekket absolutt alt som jeg kan komme på.

RAM, skjermkort, skjerm, ta ut alt og slikt.

CPU`en kan det ikke være noe galt med tror jeg, siden den bare ligger på rundt 50grader, noe den gjør hjemme og. Så jeg lurer på om det er MSI hovedkortet som fucker, har K7T Pro2-A og det har vært en del problemer med det. Noen som har opplevd noe lignendes? Skal på LAN om nesten 2 uker, skulle likt å ha fått fixa det innen da :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er trolig et standarproblem. Hadde MSI HK i 2 månder jeg oxo. Bare problemer med disker og CPU'er som røyk i vendinga. på de 2 måndene kræsjet jeg 2 stk T-bird 1,33 og 2 XP1800+ og 3 stk IMB DTLA 3070XX disker. Med andre ord bare problemer. Skiftet til ABit og er kjempefornøyd nå. Bare ett problem. Sliter når jeg kopler 320 GB HD på RAID kontrolleren. Det takler den ikke helt. :sad:

Har du prøvd og oppdatere til siste bios?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har prøvd å oppgradere BIOS`en.

Det fucka hele driten bare enda mer opp.

Og nei, jeg har ikke testet et annet nettverkskort.

Kan prøve det på neste LAN.

Tenkte jeg skulle ned til PSData imorra og spør om de har hatt noen tidligere klager av noe lignendes.

Hvis ikke de vet det og jeg ikke kan få et nytt hk på garantien så tror jeg at jeg bare kjøper et nytt et.

Er så forbanna lei av det dritt hk`et.

Men kan det være noe galt med evt. strømforsyningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...